Quantcast
Toyota Avensis 1.6D: Ιαπωνική αξιοπιστία και 1.100 χλμ. με ένα «γέμισμα» - enikonomia.gr
share

Toyota Avensis 1.6D: Ιαπωνική αξιοπιστία και 1.100 χλμ. με ένα «γέμισμα»

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]



Η Toyota από το 1997 που πρωτοπαρουσίασε το Avensis έχει διαγράψει
μια εξαιρετική πορεία στην συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων με πάνω από 1,7
εκατ. πωλήσεις στην Ευρώπη.


Σήμερα το νέο Avensis με τον κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα
χωρητικότητας μόλις 1,6 λίτρου, απόδοσης 112 ίππων, εξαιρετικά χαμηλό κόστος
χρήσης, 6ετής εργοστασιακή εγγύηση, τρία χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και πολύ
υψηλή μεταπωλητική αξία αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις για τους Έλληνες
καταναλωτές που επιθυμούν ένα καλοσχεδιασμένο σεντάν αυτοκίνητο που φέρει το
σήμα της Toyota στο καπό του που σίγουρα προσδίδει και αξιοπιστία.


Ωστόσο για να το αποκτήσει κανείς θα πρέπει να καταβάλει
23.990 ευρώ αλλά αν συνυπολογίσει επιπλέον των παραπάνω και των 105,84 ευρώ που
ανέρχονται τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας τότε απαλύνεται ακόμη περισσότερο ο
«πόνος»…




Δυναμική σχεδίαση


Σχεδιαστικά το νέο Toyota Avensis παρά το γεγονός πως αποτελεί ένα
σεντάν αυτοκίνητο διαθέτει μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση δανειζόμενο βέβαια
κάποιων στοιχείων από το Auris.
Ειδικότερα τα φωτιστικά σώματα με τα νέα φώτα ημέρας LED και ο νέος προφυλακτήρας προσδίδουν
τον δυναμισμό που προανεφέραμε ενώ στο πίσβ μέρος κυριαρχούν επίσης τα μεγάλα
φωτιστικά σώματα.


Στην καμπίνα επιβατών οι τεχνικοί της Toyota έχουν
εκσυγχρονίσει πλήρως την εικόνα με την οθόνη 8 ιντσών να δεσπόζει το κέντρο του
ταμπλό που φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων Toyota Touch 2.


Παράλληλα αρκετά χειριστήρια για το σύστημα infotainment, το trip computer, το cruise control, ακόμη και για τα νέα
συστήματα ενεργητικής του ασφάλειας, περιλαμβάνει πάνω του το νέο τιμόνι.


Επίσης μια καινούργια οθόνη πληροφόρησης 4,2 ιντσών έρχεται έχει
τοποθετηθεί στον βασικό πίνακα οργάνων.


Η ύπαρξη ηλεκτρικού χειρόφρενου έχει δημιουργήσει
περισσότερο χώρο για μικροαντικείμενα στο τούνελ την κονσόλας μεταξύ των
καθισμάτων ωστόσο η ποτηροθήκη που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων
δεν βολεύει και τοποθετήσει κανείς ένα ψηλό ποτήρι με καλαμάκι τότε κατά την
διάρκεια αλλαγών σχέσεων στο κιβώτιο μπορεί να «χάσει» το καλαμάκι ή να λερωθεί…


Κατά τα άλλα βελτιωμένη είναι η θέση οδήγησης, με νέο κάθισμα
πλήρους ρυθμίσεων, που συνδυάζει την άνεση σε πολύωρα ταξίδια, με την καλή
στήριξη του σώματος.


Στο πεδίο της ποιότητας, η Toyota έχει
χρησιμοποιήσει τα καλύτερα από κάθε άλλη φορά υλικά, με εξαιρετική συναρμογή.



112 ίπποι!


Το Toyota Avensis της δοκιμής μας κινούνταν από τον πετρελαιοκινήρα
χωρητικότητας μόλις 1,6 λίτρου ο οποίος αποδίδει 112 ίππους στις 4.000 σ.α.λ.
και μέγιστη ροπή 27 χλγρ. μεταξύ 1.750 και 2.250 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους
εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου με πολύ καλή κλιμάκωση αλλά όχι
και αίσθηση.


Ο κινητήρα στην πράξη κινεί με απόλυτη άνεση το αμάξωμα του Avensis και
μάλιστα καταναλώνοντας εξαιρετικά μικρές ποσότητες πετρελαίου ενώ επίσης σε
πολύ χαμηλά επίπεδα κυμαίνεται και ο ήχος που παράγει ο πετρελαιοκινητήρας.


Παράλληλα ο κινητήρας διακρίνεται για την ελαστικότητά του
αλλά και το τράβηγμά του από τις χαμηλές στροφές.



Έμφαση στην άνεση και την οικονομία


Η Toyota με το νέο
πετρελαιοκίνητο Avensis κατάφερε να κατασκευάσει ένα μοντέλο στο οποίο έχει δοθεί
ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση αλλά και την οικονομία τόσο στα καύσιμα όσο και στα
άλλα έξοδα που έχει ένα αυτοκίνητο όπως Τέλη Κυκλοφορίας, ασφάλεια, αραιά
σέρβις, κ.ά.


Ωστόσο το ιαπωνικό μοντέλο δεν υστερεί σε οδική συμπεριφορά
και μάλιστα παραμένει ευθύβολο, ασφαλές και οικονομικό ακόμη και όταν ο δείκτης
του ταχύμετρου ξεπερνά τα 170 χλμ./ώρα.


Παράλληλα αν ο οδηγός κινηθεί στο εθνικό οδικό δίκτυο στα
όρια του Κ.Ο.Κ. τότε η κατανάλωση μπορεί να πέσει ακόμη και κάτω από τα 4 λίτρα
για κάθε 100 χλμ. και η αυτονομία καυσίμου να ξεπεράσει τα 1.100 χλμ.!


Παράλληλα το ταξίδι με το Avensis αποδείχθηκε πολύ άνετο και ήσυχο
με αποτέλεσμα οι επιβάτες του να φθάνουν «ξεκούραστοι» στον προορισμό τους.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές οι ενισχύσεις στις αντιστρεπτικές έχει ως
αποτέλεσμα οι κλίσεις από το αμάξωμα να είναι μεν υπαρκτές, ωστόσο να έχουν
μειωθεί αισθητά.


Μέσα στην πόλη το νέο Avensis είναι ευκολοοδήγητο και ευέλικτο
ενώ οι λακκούβες και οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος απορροφούνται πλήρως από την
ανάρτηση.


Τέλος η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας μετατρέπει την
διαδικασία παρκαρίσματος σε παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό…





ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Κόστος χρήσης


Άνεση


Εξοπλισμός


Μεταπωλητική Αξία



ΚΑΤΑ


Θέση ποτηροθήκης

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.