Quantcast
Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Δυναμική παρουσία στη φετινή HO.RE.CA 2016 - enikonomia.gr
share

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Δυναμική παρουσία στη φετινή HO.RE.CA 2016

δημοσιεύτηκε:

Δυναμική ήταν η παρουσία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην 11η Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών HO.RE.CA. 2016. Ως ο νέος ισχυρός παίκτης στην αγορά μπύρας, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετείχε στο μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός της χρονιάς με ανακοινώσεις νέων προϊόντων, ηχηρή προβολή του υφιστάμενου χαρτοφυλακίου και νέο εντυπωσιακό περίπτερο, πλήρως προσαρμοσμένου στην νέα εταιρική εικόνα.

Στο ανανεωμένο περίπτερο, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το διευρυμένο και ισχυρό χαρτοφυλάκιο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας το οποίo περιλαμβάνει 18 εμπορικά σήματα, εκ των οποίων 10 εγχώριας παραγωγής, καλύπτοντας πλήρως ανάγκες πελατών και καταναλωτών.

Συγκεκριμένα και όπως ανακοινώθηκε επισήμως στην έκθεση, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εξελίσσει περαιτέρω την κορυφαία μάρκα Tuborg  λανσάροντας την Tuborg Lemon Soda, με προσθήκη φυσικού χυμού λεμονιού. Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία καινοτομεί και δημιουργεί νέες εναλλακτικές επιλογές αναψυκτικού για τους καταναλωτές.

Με ανανεωμένη εικόνα έκαναν την εμφάνιση τους και τα ηγετικά brands μπύρας του χαρτοφυλακίου της εταιρείας. Σε συνέχεια σημαντικής επένδυσης η μπύρα Mythos παρουσιάστηκε με ανανεωμένη ετικέτα καθώς και με νέα φιάλη easy open που αποτελεί αποκλειστική καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα. Αντίστοιχα, αναθεωρήθηκε και η εικόνα των FIX Dark και FIX Weiss που εντάσσονται σχεδιαστικά στην οικογένεια FIX HELLAS.

Επίκεντρο της παρουσίας της εταιρείας αποτέλεσε η πρωτοποριακή και παγκόσμια  πατενταρισμένη καινοτομία DraughtMaster™ η οποία έχει αλλάξει τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς μπύρας απαντώντας αποτελεσματικά στις προκλήσεις της αγορά.

Δυναμική ωστόσο ήταν η παρουσία και των λοιπών εμπορικών σημάτων Carlsberg, Guinness, Corona, Somersby, Grimbergen με γευστικές δοκιμές, προωθητικές ενέργειες και εκδηλώσεις για τους επισκέπτες της έκθεσης.

Όπως ανακοίνωσε ο κ. Πάρις Σκανδάλης, Διευθυντής Marketing  της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας: «Σε συνέχεια μιας ιδιαίτερα απαιτητικής χρονιάς συνεχίζουμε την επιτυχημένη μας πορεία, σταθερά προσηλωμένοι στο στόχο μας για τη δημιουργία καινοτόμων και ποιοτικών προϊόντων που απαντούν στις ανάγκες των καταναλωτών»

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.