Η Ευρώπη γίνεται μάρτυρας μια νέας εποχής βιομηχανικής επανάστασης με ενθουσιώδεις χομπίστες που μετατρέπουν το πάθος τους σε κέρδος. Ωθούμενοι από την τεχνολογική πρόοδο και την καινοτομία, μια αναδυόμενη ομάδα ταλαντούχων Ευρωπαίων μετατρέπουν τις ιδέες και το χόμπι τους σε επιχείρηση.
Σύμφωνα με την έκθεση της Visa Europe «Everyone in Business», η οποία εστιάζει στις μικρές επιχειρήσεις στην Ευρώπη, τρεις στους πέντε (61%) Ευρωπαίους έχουν ένα χόμπι ή μία ιδέα που θα μπορούσε να μετατραπεί σε κερδοφόρο εγχείρημα. Η μελέτη 18.000 ατόμων καταδεικνύει πως, από εκείνους που θα ήθελαν να κερδίζουν χρήματα από κάποιο χόμπι, σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) σχεδιάζουν να μετατρέψουν τις δευτερεύουσες δραστηριότητές τους σε πλήρη απασχόληση.
Οι άνθρωποι που θέλουν να κάνουν το χόμπι τους επιχείρηση στην Τουρκία είναι οι πιο αποφασισμένοι (84%) και ακολουθούν εκείνοι στην Πολωνία (77%) και την Ισπανία (77%).
Η έκθεση αποκαλύπτει πως σχεδιαστές κοσμημάτων (86%), καλλιτέχνες (77%) και φωτογράφοι (71%) είναι οι ομάδες που είναι πιθανότερο να μετατρέψουν το πάθος τους σε πηγή εισοδήματος. Πανευρωπαϊκά, η μελέτη αποκαλύπτει πως εκείνοι που μετατρέπουν το χόμπι τους σε επιχείρηση κερδίζουν κατά μέσο όρο επιπλέον εισόδημα 1.910 ευρώ ετησίως.
Η μετατροπή σε πλήρη απασχόληση
Το θέμα των πληρωμών είναι το κύριο μέλημα για τους επίδοξους επιχειρηματίες που σχεδιάζουν να μετατρέψουν το χόμπι τους σε πλήρη απασχόληση.
Οι Ευρωπαίοι που κάνουν το χόμπι τους επιχείρηση οδηγούνται από το πάθος τους και την επιθυμία να ξεφύγουν από τον κανόνα. Περισσότεροι από δύο στους πέντε (43%) αποφάσισαν να εμπλακούν σε μια δευτερεύουσα δραστηριότητα διότι ήθελαν να κάνουν κάτι για το οποίο ήταν παθιασμένοι, ένας στους τέσσερις (24%) ήθελαν να κάνουν κάτι τελείως διαφορετικό από την πρωινή τους εργασία και 21% ισχυρίζονται πως επιζητούσαν να είναι οι ίδιοι αφεντικά.
Εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στους χομπίστες που βρίσκονται στο πρόθυρα του εμπορίου. Εκτός των προσωπικών αποταμιεύσεων, σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) σχεδιάζει να κάνει αίτηση για δάνειο ενώ 11% σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τη μέθοδο crowd funding.
Ως μέρος της έκθεσης «Everyone in Business», η Visa Europe δημιούργησε ένα διαδραστικό κουίζ στο http://www.entrepreneurs.visaeurope.com/gr για να βοηθήσει τους χομπίστες να εντοπίσουν τί είδους επιχειρηματίες είναι και τους παράγοντες που πρέπει να λάβουν υπόψη τους.