Ως ένα από τα πιο αξιόπιστα συστήματα αστικών σιδηροδρόμων χαρακτηρίστηκε το «Μετρό της Αθήνας» σε παγκόσμιο επίπεδο το 2015 όσον αφορά το επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών, σύμφωνα με τους Δείκτες Ποιότητας Λειτουργίας του δικτύου της εταιρείας «Σταθερές Συγκοινωνίες» (ΣΤΑΣΥ ΑΕ).
Ειδικότερα, 143.968.172 επιβάτες συνολικά διακινήθηκαν το 2015 στις γραμμές 2 και 3 του μετρό. Ο αριθμός αυτός ισοδυναμεί με μέση ημερήσια κίνηση: 456.568 επιβάτες. O σταθμός «Σύνταγμα» απορρόφησε το 9,69% της Μέσης Ημερήσιας Επιβατικής Κίνησης. Ακολούθησαν οι σταθμοί Μοναστηράκι (5,31%), Αμπελόκηποι (4,95%), Ευαγγελισμός (4,46%), Μέγαρο Μουσικής (4,17%), Πανεπιστήμιο (4,14%) και Ομόνοια (3,85%).
Πιο συγκεκριμένα, οι Δείκτες Ποιότητας Λειτουργίας έδειξαν:
Το διανυθέντα χιλιόμετρα, ως ποσοστό των προγραμματισμένων χιλιομέτρων στις γραμμές 1, 2 και 3, έφτασε το 100,2%, καθώς για μια ακόμη χρονιά σε έκτακτα γεγονότα (εκδηλώσεις υψηλής προσέλευσης, ποδοσφαιρικοί αγώνες κ.λ.π.) δρομολογήθηκαν επιπλέον συρμοί στο δίκτυο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
Το ποσοστό των ακυρώσεων δρομολογίων σε ώρες αιχμής ήταν 0,0% στη γραμμή 1 και 0,2% στις γραμμές 2 και 3.
Το ποσοστό των ακυρώσεων δρομολογίων σε ώρες μη αιχμής ήταν 0,0% στη γραμμή 1, 0,3% στη γραμμή 2 και 0,1% στη γραμμή 3, ενώ το ποσοστό ακυρώσεων δρομολογίων του Τραμ ήταν 0,4%
Ο Δείκτης Κανονικότητας Δρομολογίων, ο οποίος αφορά τον αριθμό των εκτελεσμένων δρομολογίων με καθυστέρηση μικρότερη των 2 λεπτών, διαμορφώθηκε στο 99,9% για τις γραμμές 1 και 2 και στο 100,0% για τη γραμμή 3.
Ο αριθμός βλαβών και συμβάντων, ανά 10.000 διανυθέντα οχηματοχιλιόμετρα, που προκάλεσαν ακυρώσεις ή καθυστερήσεις δρομολογίων μεγαλύτερη των 2 λεπτών έφτασαν μόλις το 0,22. (Στο Μετρό της Βαρκελώνης ο αντίστοιχος δείκτης κυμαίνεται πέριξ του 0,33).