Πιστή στη δέσμευσή της να παρουσιάζει κάθε μήνα μια νέα υπηρεσία για το κοινό, η Aegean εστίασε στην αναβάθμιση των υπηρεσιών αεροδρομίων και ανακοίνωσε το μήνα Ιανουάριο δύο νέες υπηρεσίες στα Αεροδρόμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Λάρνακας.
Δυο Νέες Υπηρεσίες Αεροδρομίων που στόχο έχουν να επιβεβαιώσουν τη στρατηγική δέσμευση της εταιρείας να βρίσκεται δίπλα στο επιβατικό κοινό, απλοποιώντας, αναβαθμίζοντας το ταξίδι του και φέρνοντας το πιο κοντά στα μέρη που επιθυμεί να ανακαλύψει.
Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο του προγράμματος «12 μήνες, 12 καλά νέα για Εσάς» και με στόχο την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών, η Αegean εγκαινίασε τις πρώτες μέρες του Ιανουαρίου ένα νέο, όμορφο, λειτουργικό, φιλόξενο χώρο, προσβάσιμο από όλους, στην είσοδο 4 των αναχωρήσεων , στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας, το Αegean Public Lounge.
Στο Αegean Public Lounge μπορούν όλοι να χαλαρώσουν πριν από το ταξίδι τους, να περιηγηθούν στο internet με διαθέσιμα tablets, και να πραγματοποιήσουν εύκολα, γρήγορα και απλά το Check-in τους στα ειδικά μηχανήματα (Self-Check in Kiosks) που είναι τοποθετημένα στο χώρο.
Στα ίδια μηχανήματα μπορεί ο επιβάτης να εκδώσει ο ίδιος την ετικέτα αποσκευής του (baggage tag).
Στο νέο Public Lounge στο Αεροδρόμιο της Αθήνας, δίνεται επίσης η δυνατότητα να παρακολουθήσουν όλοι το κανάλι enter Greece, το ειδικά σχεδιασμένο κανάλι της Αegean που προβάλλει τις ομορφιές της χώρας μας.
Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των οικογενειών, η Αegean διαθέτει από την 1η Ιανουαρίου στα αεροδρόμια της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Λάρνακας Νέα σημεία Παράδοσης Αποσκευών αποκλειστικά για τις οικογένειες που ταξιδεύουν με παιδιά έως 12 ετών.
Με τη νέα αυτή υπηρεσία, οι μετακινήσεις της οικογένειας γίνονται ευκολότερα και με μεγαλύτερη άνεση αφού οι οικογένειες εξυπηρετούνται ταχύτερα στα αποκλειστικά σημεία Baggage Drop Off.