Η easyJet θα παρουσιάσει από τον Απρίλιο του 2015, την νέα εξωτερική εμφάνιση των αεροσκαφών της στην Ευρώπη.
Μάλιστα υπάρχουν δύο κύριες αλλαγές της εταιρείας ως προς το σχεδιασμό της, το πορτοκαλί χρώμα που είναι το σήμα κατατεθέν της easyJet το οποίο έχει επεκταθεί από το πτερύγιο της ουράς μέχρι τη μέση της ατράκτου προκειμένου να δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος χώρος για το λογότυπο της easyJet. Αλλά υπάρχει και η πορτοκαλί φάτσα που αντικατοπτρίζει τη σχεδιαστική «γλώσσα» της διαφήμισης της εταιρείας και έχει τοποθετηθεί στην άτρακτο.
Αυτό επιτρέπει το λογότυπο της easyJet να αντιστραφεί εκτός αυτού του χρώματος, για να δώσει στο αεροσκάφος μια κομψή, πιο μοντέρνα εμφάνιση, χωρίς το «.com», σύμφωνα με την guidelines της εταιρίας. Σήμερα ο στόλος της εταιρίας ανέρχεται στα 226 αεροσκάφη (τύπου A319s και Α320). Τη νέα εμφάνιση θα διαθέτουν όλες οι νέες παραλαβές αεροσκαφών της easyJet από τον Απρίλιο του 2015.
Η easyJet έχει 197 αεροσκάφη Airbus Α320 που έχουν παραγγελθεί, η πλειοψηφία των οποίων θα αντικαταστήσουν σήμερα τα παλαιότερα αεροσκάφη τύπου Α319 στο στόλο. Επιπλέον, με την νέα εμφάνιση θα «ντυθούν» τα νεότερα αεροσκάφη του στόλου της easyJet όταν θα πρέπει να ξαναβαφτούν, που συνήθως πραγματοποιείται κάθε έξι χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι 29 αεροσκάφη θα πετούν με τη νέα εμφάνιση από το τέλος του 2015 και το 50% του στόλου μέχρι το τέλος του 2017.
Για τον επανασχεδιασμό της εξωτερικής εμφάνισης ενός αεροσκάφους απαιτείται χρονικό διάστημα περίπου 7 ημερών και η ύπαρξη εξειδικευμένης ομάδας. Στην 19ετή πορεία της easyJet υπήρξαν μόνο άλλες 2 αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση των αεροσκαφών της. Η πρώτη αλλαγή (1995) αφορούσε την αναγραφή με πολύ μεγάλους χαρακτήρες στην άτρακτο των αεροσκαφών, του αριθμού τηλεφωνικών κρατήσεων εισιτηρίων. Η δεύτερη αλλαγή (1998) απεικόνιζε την ηλεκτρονική διεύθυνση easyJet.com σε όλο το μήκος της ατράκτου, γεγονός που σηματοδοτούσε το σημαντικό βήμα της εταιρείας για την διαδικτυακή κράτηση θέσεων.
Εν συνεχεία ο Εμπορικός Διευθυντής της easyJet’s, Πέτερ Ντούφη ανέφερε ότι: «η εξωτερική εμφάνιση των αεροσκαφών της easyJet’s είναι παγκοσμίως αναγνωρίσιμη. Καθώς πλησιάζουμε τα 20α γενέθλιά μας το Νοέμβριο, πιστεύουμε ότι μία ανανέωση της εξωτερικής εμφάνισης μας θα συμβάδιζε με τις πολλές άλλες αλλαγές/ ανανεώσεις που έχουν γίνει στην easyJet όπως, η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων, ευέλικτα εισιτήρια και βραβευμένο mobile app». Λέγοντας ότι « όπως θα περίμενε κανείς από την easyJet, αυτό είναι ένα χαμηλού κόστους “face lift” – όλα τα νέα αεροσκάφη θα «φορέσουν» την καινούργια τους εμφάνιση και τα ήδη υπάρχουσα θα ξαναβαφτούν». «Μπορεί να χρειασθεί έως και 5 χρόνια μέχρι όλος ο στόλος να είναι έτοιμος με την νέα εμφάνιση ! Όπως και η ίδια η easyJet, έτσι και η νέα μας εμφάνιση θέλουμε να είναι εξίσου αναγνωρίσιμη όπως ήταν και η προηγούμενη. Το τελικό σχέδιο επιλέχθηκε από περίπου 4000 υπαλλήλους και πελάτες», κατέληξε.
Από πλευράς του, ο σχεδιαστής της Holmes Wood Graphic design, Αλέξανδρος Γοούντ ο οποίος ανέλαβε τον επανασχεδιασμό της easyJet τόνισε: « Επενδύσαμε πολύ χρόνο να μελετήσουμε την «προσωπικότητα» της easyJet και η νέα αυτή εμφάνιση είναι αντανάκλαση αυτής. Η πρόσφατη ανανέωση της μάρκας easyJet αντικατοπτρίζει την αναβάθμιση της από μια εταιρεία χαμηλού κόστους σε μια από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς της Ευρώπης, γεγονός που της προσδίδει μια νέα αυτοπεποίθηση, η οποία δεν αποτυπωνόταν στην μέχρι τώρα εμφάνισης της».
Τέλος ο επικεφαλής της Aviation της Mankiewicz, Ανδρέας Όσσενκοπφ που παρείχε το υλικό επικάλυψης των αεροσκαφών πρόσθεσε ότι: «στην Mankiewicz είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επιλεχθήκαμε ως προμηθευτής της easyjet. Είμαστε υπερήφανοι για την παραγωγή και προμήθεια των πιο καινοτόμων και υψηλής ποιότητας υλικών επικάλυψης αεροσκαφών. Η easyjet και η Mankiewicz μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία του συνδυασμού της ποιότητας με την αποτελεσματικότητα και είμαστε ενθουσιασμένοι που υποστηρίζουμε την υψηλής ποιότητας εικόνα της easyjet».