Quantcast
IAB: Αύξηση 5,8% σημείωσε η online διαφήμιση το 2014 - enikonomia.gr
share

IAB: Αύξηση 5,8% σημείωσε η online διαφήμιση το 2014

δημοσιεύτηκε:

Αύξηση κατά 5,8% παρουσίασε η διαφημιστική δαπάνη Online το 2014 φτάνοντας τα 155,7 εκ. ευρώ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε το ΙΑΒ (Interactive Advertising Bureau), αναδεικνύοντας μια εικόνα της αγοράς με ανατροπές σε σχέση με παρελθούσες χρονιές.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά οι τηλεπικοινωνίες υποχώρησαν στην τρίτη θέση των μεγαλύτερων διαφημιζομένων, πίσω από τις Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες και τα Τρόφιμα, παρουσιάζοντας μείωση κατά -22,3% το 2014 δαπανώντας 10,790 εκ ευρώ από 13,884 εκ. ευρώ το 2013.

Ανοδικά όμως κινήθηκαν ο τομέας των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών που αύξησε την δαπάνη κατά 8,5% σε 16,902 εκ ευρώ από 15,577 εκ ευρώ το 2013 και τα Τρόφιμα που παρουσίασαν αύξηση 5,6% και δαπάνη 13,543 εκ ευρώ από 12,823 εκ ευρώ το 2013.

Πρωταθλητές στην αύξηση αναδεικνύονται οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας που παρουσιάζουν μέση ετήσια αύξηση της τάξης του 154% με 3,147 εκ ευρώ δαπάνη ενώ ο κατασκευαστικός τομέας παρουσιάζει μια έκρηξη διαφημιστικής δαπάνης το τελευταίο τρίμηνο του έτους της τάξης του 349,8% κλείνοντας στα 2,134 εκ ευρώ το 2014 από 1,566 εκ ευρώ το 2013.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.