Με τη σημαντική παρέμβαση στο σιδηροδρομικό δίκτυο του Βόλου θα συνδυαστεί η ηλεκτροκίνηση στη σιδηροδρομική γραμμή Βόλου- Λάρισας, η οποία θα έχει ολοκληρωθεί ως το 2019.
Η ΕΡΓΟΣΕ προωθεί την κατάργηση ενός τεράστιου «ζιγκ- ζαγκ» και παράκαμψη της Ν. Ιωάνίας, ώστε η γραμμή να εξυπηρετεί και την Α’ Βιομηχανική Περιοχή του Βόλου.
Αυτές οι προοπτικές ανακοινώθηκαν σήμερα από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ Θάνο Βούρδα, που επισκέφθηκε τον Βόλο.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προωθεί τροποποίηση του αρχικού σχεδιασμού σε μήκος 9 χιλιομέτρων, ώστε η γραμμή να μη διέρχεται από τη Νέα Ιωνία, αλλά να διασχίζει την Α΄ Βιομηχανική Περιοχή του Βόλου για την εξυπηρέτηση και των βιομηχανιών.
Η προοπτική της νέας χάραξης, σημαίνει ότι θα καταργηθούν 5 συνολικά ισόπεδες διαβάσεις μέσα στο Πολεοδομικό Συγκρότημα του Βόλου στην περιοχή της Νέας Ιωνίας, ενώ για την υλοποίηση του έργου θα απαιτηθούν και μικρές απαλλοτριώσεις στην Βιομηχανική Περιοχή.