Quantcast
Μετρό και Λεωφορεία: Τέλος η είσοδος των πολιτών χωρίς εισιτήριο -Τι σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σύμφωνα με τον Σταϊκούρα - enikonomia.gr
share

Μετρό και Λεωφορεία: Τέλος η είσοδος των πολιτών χωρίς εισιτήριο -Τι σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σύμφωνα με τον Σταϊκούρα

δημοσιεύτηκε:

Τέλος η είσοδος των πολιτών χωρίς εισιτήριο σε Μετρό και Λεωφορεία. Για το θέμα αυτό μίλησε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΣΚΑΙ.

«Σε κάποιους διαγωνισμούς που ετοιμάζουμε με έναν πρώτο στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ο στόχος να υπάρχει πρόβλεψη για αύξηση του τιμήματος προς τον ιδιώτη. Ένα ποσοστό της αύξησης της εισπραξιμότητας των εισιτηρίων θα κατευθύνεται στον ιδιώτη ώστε να έχει κίνητρο ο ίδιος να χρησιμοποιήσει κόσμο που θα κάνει τους σχετικούς ελέγχους» είπε και αναγνώρισε ότι το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής χρήζει αντιμετώπισης.

«Αυξάνουμε τον αριθμό των ελεγκτών έτσι ώστε να μειώσουμε την εισιτηριοδιαφυγή. Και παράλληλα είμαστε έτοιμοι να περάσουμε μια διάταξη και για αυτούς τους ελεγκτές γιατί μην νομίζετε πως είναι εύκολη η δουλειά τους. Όπως ισχύει για την ΑΑΔΕ και τον ΕΦΚΑ το αδίκημα θα χαρακτηρίζεται ως ιδιώνυμο όταν έχουν πρόβλημα με τους πολίτες . Ο σκοπός κάθε μήνα είναι να είναι όσο μεγαλύτερη γίνεται η εισπραξιμότητα της ΟΣΥ από τους καλύτερους ελέγχους που μπορεί να γίνεται με ανθρώπινο κεφάλαιο ή αυτοματοποιημένα. Θα υπάρχουν ανακοινώσεις που θα λένε πως θα επιστρέφουν στην βελτίωση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από την εταιρεία προς τους πολίτες .Δηλαδή οι πολίτες θα αντιλαμβάνονται ότι η μείωση της εισιτηριοδιαφυγής επιστρέφει στους ίδιους με ωφέλεια στην καθημερινότητα τους ….τα προβλήματα που θα αναδεικνύεται η ίδια κοινωνία» συμπλήρωσε.

ΜΜΜ: Πόσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο

Επίσης αποκάλυψε τον αριθμό των πολιτών που δεν πληρώνει εισιτήριο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. «Ένα από τα προβλήματα που έχουμε είναι το ζήτημα της εισιτηριοδιαφυγής. Περίπου 1 στους 3 με 4 πολίτες ανάλογα με το εάν μιλάμε για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη δεν πληρώνει εισιτήριο .Στην Θεσσαλονίκη είναι πιο οξύ το πρόβλημα.  Άρα έχουμε ένα οξύ πρόβλημα να αντιμετωπίσουμε.  Για να το αντιμετωπίσουμε  θα πρέπει να ανανεώσουμε τον στόλο των λεωφορείων » είπε.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.