Νέα προϊόντα αναμένεται να λανσάρει στην ελληνική αγορά αλλά και στο εξωτερικό η εταιρεία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ με την αξιοποίηση του εργοστασίου της «Κατσέλης» που απέκτησε πριν από περίπου 3 χρόνια.
Σύμφωνα με τη πρόεδρο και και διευθύνουσα σύμβουλο της Κρητικής εταιρείας Ελένη Τσατσαρωνάκη «ζήσαμε το μεγάλο εθνικό πρόβλημα της καθυστέρησης απονομής δικαιοσύνης», αναφερόμενη στη σχεδιαζόμενη αναδιοργάνωση της εταιρείας με βάση τη συγκεκριμένη παραγωγική μονάδα και πρόσθεσε ότι «τώρα είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε, καθώς σχεδιάζουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο νέων προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες, πάντοτε με τη γνωστή ποιότητα του “Μάννα”. Δημιουργούμε, λοιπόν, το δικό μας “μεταφορικό ισοδύναμο” με παραγωγικό κέντρο και στην Αθήνα. Ταυτόχρονα, στο ίδιο κτήριο εκσυγχρονίζουμε την εφοδιαστική δομή και τις διοικητικές υπηρεσίες.
Παράλληλα, συνεχίζεται αδιάλειπτα η λειτουργία των παραγωγικών εγκαταστάσεων στην έδρα της εταιρείας, τον Πλάτανο. Η δεύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας, στην Κρήτη, στο Βαρύπετρο του Δήμου Χανίων έχει αρχίσει, ήδη, να προσφέρει αποδοτικότερη ανταπόκριση στις παραγγελίες», επισήμανε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος.
Η Ελ. Τσατσαρωνάκη αναφέρθηκε πρόσφατα και στη νέα σχεδιαζόμενη επένδυση του Ομίλου, ως καινοτομική «δράση» στο σύμπλεγμα Τουρισμού – Πολιτισμού, επισημαίνοντας ότι στόχος της συγκεκριμένης επένδυσης είναι να γίνουν τα Φαλάσαρνα τουριστικός προορισμός που διαμορφώνεται σε εμπειρία, βασιζόμενος στην προβολή και την ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος και στα πολιτιστικά δρώμενα, αξιοποιώντας, παράλληλα, τα ιστορικά ίχνη και μνημεία στον παραδοσιακό τρόπο ζωής. «Ένας προορισμός που παρέχει υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτηση φιλοξενίας συνδυάζοντάς αυτές τις προδιαγραφές με φυσικό – οικολογικό τρόπο αναψυχής», όπως χαρακτηριστικά είπε.
Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ έχει αναφέρει , ακόμα, ότι «το όραμά μας για την ωρίμανση της εταιρείας προς την κατεύθυνση του Ομίλου περιλαμβάνει:
- Τον διαχωρισμό (διάσπαση) δραστηριοτήτων (μεταποίηση, τουριστικές υπηρεσίες και πρωτογενή παραγωγή), επιλογή που υλοποιεί τη στρατηγική μας για την αποδοτικότερη χρήση διαθέσιμων χρηματοδοτικών εργαλείων, την εξειδίκευση του προϊοντικού αντικειμένου, τη βελτίωση του διοικητικού συντονισμού και την ενίσχυση της εταιρικής επωνυμίας.
- Τη διατήρηση της ηγετικής θέσης των πωλήσεων στην αγορά και την προαγωγή των εξαγωγών.
- Τη διατήρηση της αυθεντικής ποιότητας, που παραμένει αδιαπραγμάτευτη.
- Τη διατήρηση, ως κεντρικής αξίας, του σεβασμού στον καταναλωτή και στους συνεργάτες της εταιρείας.
- Την έμφαση στον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και στη συντηρητικότητα σε βραχυχρόνιο επίπεδο.
- Την ανάλυση σεναρίων επιχειρηματικού κινδύνου (foresight), που αποτελεί ένα από τα επόμενα ζητούμενα. • Την περαιτέρω ενίσχυση της εταιρικής διακυβέρνησης. • Την υποστήριξη της προσωπικής βελτίωσης του προσωπικού.
- Την προετοιμασία της επόμενης γενιάς: η γνώση είναι η δύναμή τους, με ανεξαρτησία επιλογής, γιατί δεν υπάρχει επιτυχία χωρίς μια καλή διαδοχή.
- Τις εταιρικές συνεργασίες με αμοιβαία ωφέλεια.
- Τη συστηματικότερη παρακολούθηση του ανταγωνισμού και τη συμβολή στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας».