Στο λανσάρισμα 9 νέων προϊόντων προχωρά η Εθνική Ασφαλιστική το 2024 έναντι τριών καινούργιων προϊόντων που «έβγαζε» στην αγορά τα προηγούμενα έτη. Προτεραιότητα για την εταιρία την φετινή χρονιά είναι η ασφάλιση ακίνητης περιουσίας αλλά και το bancassurance το οποίο παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα ισχυρή ανάπτυξη.
Η Εθνική Ασφαλιστική ξεκίνησε τον Ιανουάριο με άλμα ασφαλίστρων νέου χαρτοφυλακίου κατά 48,1%, αγγίζοντας τα 65 εκατ. ευρώ
Το 2023 οι ασφαλισμένοι της Εθνικής Ασφαλιστικής έφτασαν τα 1,72 εκ, (περίπου 1 στους 6 Έλληνες) αφού προστέθηκαν 133.000 νέοι σε σχέση με το 2022, Ο κάθε πελάτης της ασφαλιστικής έχει κατά μέσο όρο 1,2 συμβόλαια και στόχος είναι η αύξηση του συγκεκριμένου δείκτη.
Η αύξηση σε όρους νέου χαρτοφυλακίου για το 2023 πλησίασε το 19,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με τα συνολικά ασφάλιστρα που προέρχονται από νέους πελάτες να αγγίζουν τα 508 εκ. ευρώ. Το νέο χαρτοφυλάκιο του κλάδου ζωής σημείωσε ανάπτυξη 23,2%, της υγείας 21,2%, της περιουσίας και ατυχημάτων 15,1% και συνολική ανάπτυξη ανήλθε σε 19,3%. Το legacy(παλιό και ζημιογόνο) χαρτοφυλάκιο σημείωσε συνολική ανάπτυξη 1,6%
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Εθνική Ασφαλιστική δεν έχει ως βασικό στόχο τη βασική αύξηση μεριδίων αγοράς όσο στην αύξηση σε στοχευμένες και κερδοφόρες δραστηριότητες καθώς και στην υψηλή διατηρησιμότητα χαρτοφυλακίων.
Οι στρατηγικοί στόχοι για το 2024
Εν των μεταξύ εντύπωση προκάλεσε η αναφορά του Διευθύνοντος Συμβούλου Rober Gauci σε χθεσινή συνέντευξη τύπου ότι επικρατούν συνθήκες ολιγοπωλίου στην αγορά της ιδιωτικής υγείας όπου έχουν αυξηθεί πολύ οι τιμές. Και αυτό διότι ο βασικός μέτοχος της Εθνικής Ασφαλιστικής το CVC είναι ο μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά ιδιωτικής υγείας.
Ο κ. Gauci περιγράφοντας τις προτεραιότητες της Εθνικής στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας εταιρικής ταυτότητας με κεντρικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα» επισήμανε ότι οι στρατηγικοί στόχοι για το 2024 είναι:
-Εξισορρόπηση του productmix με ταυτόχρονη ενδυνάμωση των νέων κερδοφόρων προϊόντων της.
-Ανάπτυξη νέων τεχνικών μοντέλων βασισμένων σε εξειδικευμένα μοντέλα ανάλυσης δεδομένων.
-Απλοποίηση διαδικασιών και πιο αποτελεσματικές λειτουργίες.
-Δημιουργία ευέλικτης οργάνωσης και ανάπτυξη κουλτούρας απόδοσης.
-Ανάπτυξη ολιστικής εικόνας του πελάτη και ενίσχυση της παραγωγικότητας του δικτύου μέσω cross -selling.