Της Αιμιλίας Σταθάκου
Δύο σημαντικά βραβεία κατέκτησε η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie, στο πλαίσιο των «Αριστείων Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2014-2015», έναν θεσμό επιβράβευσης καινοτόμων ιδεών και αποτελεσματικών ενεργειών .
Πιο συγκεκριμένα, η πρωτοποριακή ενέργεια «Fashion. Uncovered» κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Ενημέρωσης Ευαισθητοποίησης Κοινού». Η δράση της AbbVie έφερε ένα σοβαρό χρόνιο νόσημα όπως η ψωρίαση, με σημαντικές αισθητικές, και όχι μόνο, επιπτώσεις για τους ασθενείς, στον κόσμο της μόδας .Με το μήνυμα «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;», η καινοτόμος ενημερωτική ενέργεια παρότρυνε το κοινό να κατανοήσει την πραγματικότητα, που βιώνουν οι ασθενείς με χρόνια ψωρίαση και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις για τη νόσο.
Παράλληλα, η καμπάνια «Destination You», ένα ολιστικό πρόγραμμα ενεργειών της AbbVie, που θέτει στο επίκεντρο τον ασθενή με ρευματολογικά νοσήματα κέρδισε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία της .Στόχος της καμπάνιας είναι η έγκαιρη διάγνωση, η βέλτιστη επικοινωνία γιατρού-ασθενούς και η ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκομένων για τη συναισθηματική και ψυχολογική επίπτωση αυτών των νοσημάτων στους ίδιους και τον περίγυρό τους.
Με αφορμή τη διπλή αυτή διάκριση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της AbbVie, Πασχάλης Αποστολίδης δήλωσε: «Η ασθενοκεντρικότητα και η καινοτομία βρίσκονται στο DNA της AbbVie, στα προϊόντα μας, στον τρόπο σκέψης και δράσης μας, στις σχέσεις μας με όλους τους εμπλεκόμενους στο χώρο της υγείας. Μας γεμίζει ικανοποίηση η επιβράβευση των προσπαθειών μας, όπως αυτή αποτυπώθηκε και στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ και μας επιφορτίζει παράλληλα με το ευχάριστο καθήκον να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε σε όλους τους τομείς της δραστηριότητάς μας, έχοντας όπως πάντα τους ασθενείς μας στο επίκεντρο».