Το υπουργείο μελετά τη δυνατότητα εφαρμογής ζωνών στα εισιτήρια, π.χ. να συνυπολογίζεται στη τελική τιμή του η απόσταση που διανύει ο επιβάτης, καθώς και η ώρα που το χρησιμοποιεί (πρωί, μεσημέρι, απόγευμα, βράδυ).
Μιλώντας σήμερα σε τηλεοπτική εκπομπή στην ΕΡΤ, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης απαντώντας σε ερωτήσεις για το θέμα της αύξησης της τιμής των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς λόγω της αύξησης του ΦΠΑ στο 23%, τόνισε πως δεν μπορεί να εφαρμοστεί τώρα (ενδεχόμενη αύξηση) γιατί έχουν εκδοθεί εισιτήρια, έχουν πουληθεί σε πολίτες και σε ιδιώτες και για να εκδοθούν τα νέα εισιτήρια, υπάρχουν διαδικασίες που χρειάζονται αρκετούς μήνες.
Σημείωσε πάντως πως «πρέπει να γίνει μια αναθεώρηση στον τρόπο που τιμολογούνται τα εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες». «Πρώτα θα καλύψουμε τους άνεργους, ώστε να μπορούν να έχουν ελεύθερη διακίνηση, είναι νόμος που ήδη έχει ψηφιστεί και αυτή τη στιγμή τρέχουμε για την εφαρμογή του και στη συνέχεια θα δούμε ποιες ζώνες θα επιβαρυνθούν περισσότερο και ποιες θα επωφεληθούν», ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Χρ. Σπίρτζης.
Και πρόσθεσε πως δεν είναι δυνατό, παραδείγματος χάριν στη ζώνη 5 με 7 και μισή που μετακινούνται οι εργαζόμενοι – δεν πηγαίνει κανείς βόλτα εκείνη την ώρα – να έχεις την ίδια τιμή εισιτηρίου με το μεσημέρι, το απόγευμα και τα λοιπά.