Την προσφυγή των Vinci – Mytilineos κατά της διαγωνιστικής διαδικασίας του ΤΑΙΠΕΔ για τηΝ παραχώρηση της Αττικής Οδού απέρριψε η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΑΔΗΣΥ).
Υπενθυμίζεται πως η κοινοπραξία Vinci –Mυτιληναίος- ως επιλαχούσα του διαγωνισμού- είχε προσφύγει πρόσφατα στην Ανεξάρτητη Αρχή Προδικαστικών Προσφυγών και επικαλέστηκε ζητήματα που αφορούσαν την πληρότητα της εταιρικής διακυβέρνησης.
Σημειώνεται επίσης πως η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ Α.Ε έχει ανακηρυχθεί ως προτιμητέος Επενδυτής στον διαγωνισμό για την Αττική Οδό και έχει καταθέσει προσφορά έναντι τιμήματος 3.270.000.000 ευρώ. Ακολούθησε η κοινοπραξία Vinci –Mυτιληναίος με προσφορά στα 3,106 δισ. ευρώ. Μένει να φανεί εάν κοινοπραξία Vinci –Mυτιληναίος θα προσφύγει στο ΣτΕ .
Η Αττική Οδός
Υπενθυμίζεται πως ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού:
- Αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι) καθώς συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου.
- Έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα, διασταυρούμενα μεταξύ τους, τμήματα, την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού.
Επίσης και το τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω εντάσσεται στην Αττική Οδό.