Η Adidas AG ανακοίνωσε ότι τα κέρδη β΄ τριμήνου αυξήθηκαν ελαφρώς, κυρίως λόγω των ισχυρών πωλήσεων σε Κίνα και Δυτική Ευρώπη, αλλά και μιας πιο υγιούς αγοράς αθλητικών ειδών γενικότερα.
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία αθλητικών ειδών παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη του β΄ τριμήνου αυξήθηκαν 1,4% στα 146 εκατ. ευρώ, έναντι των 144 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο. Οι κύριοι μοχλοί ανάπτυξης ήταν οι θετικές επιδόσεις των brands Adidas και Reebok.
Οι συνολικές πωλήσεις της Adidas στο τρίμηνο μέχρι τις 30 Ιουνίου, διαμορφώθηκαν υψηλότερα 5%, προσαρμοσμένες με βάση τις συναλλαγματικές ισοτιμίες, και διαμορφώθηκαν στα 3,9 δισ. ευρώ.
“Έχουμε πει ότι η νέα μας στρατηγική “Creating the New” θα παρουσιάσει ήδη τα πρώτα θετικά αποτελέσματα φέτος. Το δεύτερο τρίμηνο είναι αποδεικτικό αυτού”, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Herbert Hainer.