Για τους ελέγχους που κάνει η ΔΙΜΕΑ σε σούπερ μάρκετ για φαινόμενα αισχροκέρδειας μίλησε στο ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.
«Κάνουμε ασταμάτητους καθημερινούς χιλιάδες ελέγχους γιατί έχουμε ένα ηλεκτρονικό σύστημα στη ΔΙΜΕΑ και παρακολουθούμε με ειδικό αλγόριθμο όλες τις τιμές real time όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας», είπε ο υπουργός και συνέχισε: «Στη ΔΙΜΕΑ έχουμε ένα ηλεκτρονικό τμήμα που έχουμε συνδέσει τον ηλεκτρονικό υπολογιστή με όλες τις ταμειακές μηχανές όλων των super market της Ελλάδος. Όταν ένα προϊόν αυξηθεί η τιμή του σε ένα super market κοκκινίζει και λέει το τάδε super market την τάδε φέτα την αύξησε πάνω από τους άλλους. Αυτομάτως στέλνεται email στο super market και λέει πείτε μας το λόγο που έγινε αυτή η αύξηση. Αν οι εξηγήσεις είναι ικανοποιητικές δεν προχωράμε. Αν δεν κρίνονται ικανοποιητικές πάει η υπηρεσία και κάνει επί τόπου έλεγχο. Οι επιτόπιοι έλεγχοι είναι πάνω από 5.000. Στους 5.000 ελέγχους βρήκαμε σε μια αλυσίδα 23 παραβάσεις. Δεν είναι οι 23 παραβάσεις στους 5.000 γενικευμένη αισχροκέρδεια», συμπλήρωσε.
Γιατί προσέφυγαν τα σούπερ μάρκετ στη Δικαιοσύνη
Στην συνέχεια ρωτήθηκε γιατί προσφύγανε τα σούπερ μάρκετ στη Δικαιοσύνη. «Καλά κάνουν να προσφύγουν, είναι Έλληνες πολίτες και είναι συνταγματικό τους δικαίωμα. Η εταιρεία, επειδή ακούστηκε η επωνυμία της, προφανώς θεωρεί ότι πλήττεται η φήμη της και θέλει να την υπερασπιστεί, στο δικαστήριο. Αλλά το ότι βρήκαμε 23 παραβάσεις σε ένα κατάστημα που έχει 5.000 κωδικούς δεν είναι του θανατά, δεν είναι εικόνα αισχροκέρδειας. Εμείς τις βρήκαμε γιατί είναι τόσο εξειδικευμένος ο έλεγχος που κάνουμε που δεν μπορούν να μας ξεφύγουν ούτε οι 23 παραβάσεις στις 5.000 αλλά δεν είναι αυτό εικόνα γενικευμένης αισχροκέρδειας», είπε.