Από σήμερα τίθεται σε ισχύ το καλάθι με την ονομασία “Χρυσή προσφορά” που περιλαμβάνει φθηνότερα προϊόντα των μικρών και των μικρομεσαίων σουπερμάρκετ, όπως αποκάλυψε σήμερα ο πρόεδρος του Συλλόγου του κλάδου Γιάννης Πηλίδης, μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ.
Η «Χρυσή προσφορά» έχει δική της σήμανση στα προϊόντα μέσα στα καταστήματα, είπε. Δηλαδή ο θεσμός αυτός λειτουργεί όπως το καλάθι του νοικοκυριού, διευκρίνισε και πρόσθεσε πως η «Χρυσή προσφορά» είναι συνδεδεμένη με συγκεκριμένο όμιλο αγορών, ωστόσο υπάρχουν και άλλοι όμιλοι αγορών που θα κάνουν καλάθι με κάποια άλλη ονομασία.
Γιατί τα μικρομεσαία σουπερμάρκετ έφτιαξαν το δικό τους καλάθι
Ο κ. Πηλίδης εξήγησε γιατί τα μικρομεσαία σουπερμάρκετ έφτιαξαν το δικό τους καλάθι. «Η δική μας ένσταση είναι ότι εάν δεν μπορείς να έχεις ένα προϊόν από το καλάθι του νοικοκυριού, τότε δεν μπορείς να το ονομάσεις καλάθι του νοικοκυριού. Δηλαδή εάν αντί για 51 προϊόντα έχεις 50, δεν μπορείς να το ονομάσεις καλάθι του νοικοκυριού. Εμείς αναγκαστήκαμε να βρούμε μια άλλη ονομασία γιατί πάρα πολλά καταστήματά μας δεν έχουν κρεοπωλεία μέσα. Άρα αυτομάτως αποκλείεται ένας κωδικός.
« Προσπαθήσαμε και εμείς να μπούμε σε αυτό το παιχνίδι των προσφορών, προς όφελος του καταναλωτή. Το είδαμε θετικά. Δεν πρέπει να βγάζουμε συνέχεια γκρίνια ιδίως εμείς οι μικρομεσαίοι, έχουμε και εμείς τα θετικά μας. Οι μεγάλες αλυσίδες παίρνουν περισσότερες εκπτώσεις, αλλά δεν έχετε υπολογίσει το λειτουργικό κόστος της κάθε εταιρείας. Διότι το τι θα πουλήσει η κάθε εταιρεία δεν είναι μόνο τι εκπτώσεις παίρνει, είναι και τι λειτουργικό κόστος έχει. Μια μεγάλη αλυσίδα έχει 25% με 30 % λειτουργικό κόστος, μια μικρομεσαία έχει 10% με 15%. Έχουμε περίπου 10 μονάδες διαφορά στο λειτουργικό κόστος», σημείωσε μεταξύ άλλων.