Τα νέα χαρακτηριστικά που αναζητούν οι καταναλωτές σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας αποκαλύπτει η Huawei.
Όπως επισημαίνεται στο επίκεντρο της προσοχής και του ενδιαφέροντος του καταναλωτικού κοινού που γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικό στη διαδικασία αγοράς των προϊόντων που επιθυμεί, βρίσκονται πλέον μια σειρά νέων χαρακτηριστικών σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, όπως σε έξυπνα κινητά τηλέφωνα, laptops, ακουστικά.
Αναλυτικά, μερικά λοιπόν από χαρακτηριστικά που αναζητούν οι καταναλωτές σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας είναι μεταξύ άλλων:
- Οθόνη: Στο μέγεθος και ευκρίνεια οθόνης, σε συνδυασμό με ελαφρύ βάρος πλέον μετριέται ακόμη και σε γραμμάρια.
- Κάμερα: Στην υψηλή ποιότητα κάμερας που ξεπερνά ακόμη και τις επαγγελματικές κάμερες με δυνατότητα νυχτερινής λήψης, zoom που ακόμη και πριν 2 χρόνια έδειχνε αδύνατον να επιτευχθεί, λήψη βίντεο που μπορεί να προβληθεί και για κινηματογράφο, σύγχρονα υλικά κατασκευής.
- Design: Στη ποικιλία σχεδιασμού (design) από κλασικά έξυπνα κινητά μέχρι αναδιπλούμενα καθώς και στην μεγάλη επιλογή χρωμάτων.
- Επεξεργαστές: Στους ισχυρούς επεξεργαστές που μεταξύ άλλων εξασφαλίζουν ταχύτητες πρόσβασης σχεδόν πραγματικού χρόνου.
- έξυπνα κινητά. Στη δυνατότητα άμεσης και με απλά βήματα διασύνδεσης των έξυπνων κινητών με όλο το οικοσύστημα των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, όπως με τα λάπτοπ, τα ακουστικά, τα τάμπλετ αλλά και κάθε συσκευής που μπορεί να συνδέεται στο διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT). Η τεχνητή νοημοσύνη και οι δυνατότητες που δίνει στις εφαρμογές των έξυπνων κινητών είναι επίσης ένας ουσιαστικός παράγοντας που κοιτούν οι καταναλωτές και κατ’ επέκταση οι εταιρίες.
Με πληροφορίες από την Huawei και το ΑΠΕ-ΜΠΕ