Quantcast
Nέο ταξιδιωτικό λειτουργικό μοντέλο του Thomas Cook - enikonomia.gr
share

Nέο ταξιδιωτικό λειτουργικό μοντέλο του Thomas Cook

δημοσιεύτηκε:

Νέο ολοκληρωμένο παγκόσμιο ταξιδιωτικό λειτουργικό μοντέλο για την  περαιτέρω  βελτιωμένη ποιότητα παροχής υπηρεσιών του προς του πελάτες του, άρχισε να χρησιμοποιεί  το ταξιδιωτικό πρακτορείο «Thomas Cook», προκειμένου να ενισχυθεί η ανάπτυξη και η κερδοφορία της εταιρείας,  σύμφωνα με δημοσίευμα  του Travelweekly.

Πρόκειται για το  δεύτερο μεγαλύτερο  ταξιδιωτικό πρακτορείο στην Ευρώπη, «Thomas Cook Group»,  το οποίο αποσκοπεί να αποκτήσει δικό του εμπορικό σήμα ξενοδοχείων και αεροπορικών εταιρειών. Ακόμη το νέο μοντέλο λειτουργίας του «Thomas Cook»,  έχει ως στόχο, να  δημιουργήσει ένα σύνολο αποτελεσματικών, κοινών τεχνολογικών πλατφόρμων,   προκειμένου να σημειωθεί πρόοδος  στις μεθοδολογίες της εταιρείας. Ωστόσο, περαιτέρω  βελτίωση στο νέο μοντέλο της εταιρείας, αναμένεται να καταγραφεί τον επόμενο χρόνο.

Ο διευθύνων σύμβουλος  της εταιρείας , Πέτερ  Φάνκχάουζερ  δήλωσε σχετικά: «Η   εταιρεία (με το ίδιο εμπορικό σήμα) έχει μειώσει τις τιμές της στους πελάτες  που επιθυμούν να διαμείνουν στα ξενοδοχεία του Ομίλου, προκειμένου να ενισχυθεί περαιτέρω η κεφαλαιακή της δομή. Η επόμενη φάση του μετασχηματισμού του μοντέλου  θα έχει ως στόχο την καλύτερη ενσωμάτωση των επιχειρήσεών  του Cook σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές , με υψηλότερη ποιότητα και πιο επικεντρωμένη προσφορά διακοπών, που θα  παρέχονται μέσω νέου μοντέλου λειτουργίας του Ομίλου».

Επιπλέον ο ίδιος επισήμανε ότι: «Σε πολύ καλά επίπεδα ήταν οι προκρατήσεις των τουριστικών πακέτων του για  το χειμώνα 2015/16 αλλά και γενικότερα οι προκρατήσεις  για την περίοδο 2016. Ακόμη αύξηση  91% κατέγραψαν οι πωλήσεις των τουριστικών πακέτων του πρακτορείου την τρέχουσα θερινή περίοδο σε σχέση με την αντίστοιχη  περίοδο 2014».

Και συνέχισε λέγοντας: « Έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών  που επιλέγουν να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα και στην Αίγυπτο. Αύξηση 39% σημείωσαν και  οι προκρατήσεις  των τουριστικών πακέτων του για τον χειμώνα 2015 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα 2014».

«Όλο και περισσότεροι  πελάτες  επιλέγουν να ταξιδέψουν  με τις  αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου, καθώς η στρατηγική του Cook είναι να επενδύει στην εμπειρία του πελάτη.  Παράλληλα επεκτείνεται και το δίκτυό της εταιρείας με την δημιουργία των επιχειρήσεών της, καθώς αυτό  θα ενισχύσει περαιτέρω τα έσοδα της εταιρείας», σημείωσε χαρακτηριστικά το στέλεχος της εταιρείας.

Την άποψή  του επί του θέματος εξέφρασε και  ο διευθύνων σύμβουλος  της εταιρείας , Πέτερ  Φάνκχάουζερ  λέγοντας ότι «περισσότερο από το 1/3  των τουριστικών πακέτων του Ομίλου για την  χειμερινή περιόδου 2015/16 πωλήθηκαν,  ακόμη  ενθαρρυντικές είναι  και οι προκρατήσεις των πελατών που θα ταξιδέψουν  το επόμενο έτος».

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.