Περίπου 3.006 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών δέχτηκε το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) τo οκτάμηνο του 2015, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα, οι καταναλωτές- τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ., αποζημιώθηκαν με το ποσό των 96.153,33 ευρώ (με τη μεσολάβηση του οργανισμού στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα).
Οι αποζημιώσεις από τουριστικές υπηρεσίες ανήλθαν στα 2.325,00 ευρώ. Οι τουριστικές υπηρεσίες καταλαμβάνουν την πέμπτη θέση (5,06%) στην λίστα με τις καταγγελίες (οι οποίες ήταν 152).
Ακόμη, το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε 274 καταγγελίες, 2.188 παράπονα, 544 ερωτήματα καταναλωτών κατά την διάρκεια του οκταμήνου του 2015.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές.