Aποσύρουν οι Ρώσοι το ενδιαφέρον τους για τους διαγωνισμούς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της εταιρείας τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (ROSCO) και του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλλονίκης (ΟΛΘ).
Χωρίς να γίνονται σαφείς οι λόγοι της αποχώρησης διπλωματικοί κύκλοι χαρακτηρίζουν την αποχώρηση σχετική με την αποχώρηση από το τιμόνι της RSD, του Βλαντιμίρ Γιακούνιν, ο ο οποίος επιθυμούσε διακαώς την επέκταση των δραστηριοτήτων της κρατικής ρωσικής εταιρείας στην Ελλάδα.
Παράγοντες των Ρωσικών Σιδηροδρόμων που μίλησαν στα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, υπενθύμιζαν και δηλώσεις αξιωματούχων, εδώ και τρία χρόνια, σύμφωνα με τις οποίες η Μόσχα ήθελε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά μόνο στην περίπτωση που ταυτόχρονα αποκτούσε και τον ΟΛΘ, ώστε να έχει τη δυνατότητα συνδυασμένων μεταφορών και συνεπώς έναν όμιλο με μεγαλύτερα περιθώρια ανάπτυξης.
Οι δεσμευτικές προσφορές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ROSCO έχουν προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο και για τον ΟΛΘ τον Φεβρουάριο του 2016.