Δέκα νέες επιπλέον ηλεκτρονικές υπηρεσίες παρέχει ο Δήμος Αθηναίων στους πολίτες και στις επιχειρήσεις προκειμένου να διευκολυνθεί η καθημερινότητα τους.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Δήμου, οι υπηρεσίες αυτές είναι οι εξής:
1.Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης για μειωμένη θητεία
2.Πιστοποιητικό διπλοεγγεγραμμένου
3.Χορήγηση βεβαίωσης δημοτικής ενημερότητας
4.Χορήγηση κατάστασης ανεξόφλητων οφειλών
5.Χορήγηση αντιγράφου άδειας λειτουργίας καταστήματος λόγω απώλειας
6.Δήλωση μη ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου
7.Αίτηση για νέα παροχή ρεύματος
8.Αίτηση για επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος
9.Αίτηση τροποποίησης συντελεστή χρέωσης (επαγγελματικός – οικιακός)
10.Αίτηση εποχικής χρέωσης (βάσει ν.429/76, άρθρο 5, παρ.2)
Με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα μόλις «κλικ» στον υπολογιστή τους οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου όταν το αίτημά τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του δήμου.
Η νέα πλατφόρμα των ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα σε λίγους μήνες περισσότεροι από 40.000 πολίτες και επιχειρήσεις έχουν συνδεθεί και εξυπηρετηθεί από τη νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών του δήμου (https://eservices.cityofathens.gr) χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν τις αρμόδιες Υπηρεσίες του.
Λίγο πριν συμπληρωθεί ο πρώτος χρόνος της θητείας της νέας Δημοτικής Αρχής, 39 πιστοποιητικά και διαδικασίες παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά υπερκαλύπτοντας τον αρχικό σχεδιασμό που προέβλεπε την ψηφιοποίηση δέκα πιστοποιητικών μέσα σε ένα χρόνο. Ταυτόχρονα και σε καθημερινή βάση συνεχίζεται η προσπάθεια ώστε το σύνολο των Υπηρεσιών που είναι δυνατόν να μετασχηματιστούν, να είναι ηλεκτρονικά διαθέσιμες για όλους τους πολίτες μέχρι το τέλος του έτους.
Η δήλωση Μπακογιάννη
«Στην περίοδο της καραντίνας, ο Δήμος Αθηναίων κέρδισε ένα μεγάλο στοίχημα με το χρόνο. Μέσα σε λίγες ημέρες καταφέραμε να δημιουργήσουμε υποδομές ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών. Υποδομές σύγχρονων προδιαγραφών που χρησιμοποιούν ήδη και άλλοι δήμοι της χώρας. Συνεχίζουμε αυτό που αρχίσαμε για να κερδίσουμε ολοκληρωτικά τη μεγάλη μάχη με τη γραφειοκρατία. Για να αλλάξουμε ριζικά τη σχέση του δήμου με τους πολίτες.» αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.
Δήμος Αθηναίων: Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες με λίγα μόνο “κλικ”
δημοσιεύτηκε:
19:36
, 6 Αυγούστου 2020
Οικονομία
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
40 λεπτά πριν
Τσακλόγλου: Πώς θα υπολογιστούν οι αυξήσεις στις συντάξεις – Οι συνταξιούχοι που δικαιούνται...
1 ώρα πριν
«Φορτίζω Παντού»: Η νέα προθεσμία υποβολής αιτήσεων επιδότησης για Δήμους και επιχειρήσεις
2 ώρες πριν
Καιρός: Ηλιοφάνεια με χαμηλές θερμοκρασίες
5 ώρες πριν