Δύο νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες για την τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του κοινού παρουσίασε ο ΔΕΔΔΗΕ, στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος εκσυγχρονισμού και
ψηφιοποίησης όλων των υπηρεσιών του. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Διαχειριστή, η πρώτη είναι η εφαρμογή My DEDDiE App για κινητές συσκευές για τη δήλωση βλάβης. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή στη συσκευή τους (είναι ήδη διαθέσιμη για περιβάλλον Android και σύντομα για iOS) και να δηλώνουν περιστατικά που αφορούν σε προβλήματα στην ηλεκτροδότησή τους (διακοπή ηλεκτροδότησης, ηλεκτροδότηση υπό μη κανονική τάση, κ.λπ.).
Το νέο app συμπληρώνει την υπηρεσία «Online δήλωση βλάβης», που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και μερικούς μήνες από το site του, στην οποία οι χρήστες καταχωρούν τη βλάβη και στη συνέχεια ενημερώνονται με sms για τον εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης των εργασιών και την πλήρη αποκατάστασή της. Με την εγκατάσταση του νέου app στην κινητή συσκευή τους, οι πελάτες μπορούν, πλέον, με πιο εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταχωρήσουν τη βλάβη.
Η δεύτερη υπηρεσία συνίσταται στο ότι οι πελάτες μπορούν, καλώντας όλο το 24ωρο το τηλεφωνικό κέντρο 11500 (ή τον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), να ζητήσουν να τους καλέσει το εξειδικευμένο προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ, αφήνοντας το ονοματεπώνυμό τους και το τηλέφωνο επικοινωνίας τους, έχοντας περιγράψει την υπηρεσία για την οποία θέλουν να εξυπηρετηθούν.
«Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η αμεσότερη επικοινωνία και η αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους, καθώς ο αρμόδιος εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ θα μπορέσει να τους καθοδηγήσει, προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία του ΔΕΔΔΗΕ στοχεύει στην παροχή όλων των υπηρεσιών του με σύγχρονο και ψηφιοποιημένο τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζει την αναβάθμισή τους, στοχεύοντας στην παροχή ποιοτικής και άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών του», αναφέρει, σε ανακοίνωσή του, ο ΔΕΔΔΗΕ
ΔΕΔΔΗΕ: Πώς θα δηλώσετε βλάβη μέσω του κινητού σας
δημοσιεύτηκε:
15:21
, 7 Αυγούστου 2020
Οικονομία

Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
9 λεπτά πριν
Πάσχα 2025: Τα ψώνια της τελευταίας στιγμής – Όλες οι χρηστικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε
17 ώρες πριν
Η Realnews εκτάκτως σήμερα
9 λεπτά πριν
Πάσχα 2025: Τα ψώνια της τελευταίας στιγμής – Όλες οι χρηστικές πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε
19 ώρες πριν
ΕΛΣΤΑΤ: Πόσοι φλερτάρουν με την φτώχεια
2 ημέρες πριν
ΔΕΗ: Ανανεώνεται η θητεία του Στάσση -Ποιες είναι οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες
4 ημέρες πριν
Διευθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ: Θετικές οι ενδείξεις για το 2025- Τι είπε για την κινεζική αγορά
2 εβδομάδες πριν
RWE -ΔΕΗ: Νέο φωτοβολταϊκό 567 μεγαβάτ στην Κεντρική Μακεδονία
17 ώρες πριν
Η Realnews εκτάκτως σήμερα
2 ημέρες πριν
Παπαστεργίου: Έρχεται εγκύκλιος για την κατάργηση δύο πιστοποιητικών -Τι είπε για τις νέες...
2 ημέρες πριν