Σε περικοπή των εκτιμήσεών της για τις πωλήσεις στο σύνολο της χρήσης προχώρησε η γαλλική εταιρεία διαφήμισης Publicis Groupe, καθώς ένας ασυνήθιστα μεγάλος αριθμός πελατών της, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ, συρρίκνωσαν, ακύρωσαν ή ανέβαλαν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες.
Η Publicis ανακοίνωσε ότι τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν μόλις 0,7% στο τρίμηνο μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, κυρίως λόγω των χαμηλότερων πωλήσεων σε έναν αριθμό πελατών στους κλάδους αυτοκινήτου, καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων.
Στη διάρκεια του τριμήνου, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν 33% στα 2,3 δισ. ευρώ έναντι της αντίστοιχης περιόδου του προηγουμένου έτους, καθώς η εταιρεία επωφελήθηκε από τα προστιθέμενα έσοδα της Sapient που απέκτησε το περασμένο έτος και από τις ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες, χάρη στην μεγάλη παρουσία της στη Βόρεια Αμερική.