της Εύης Κατσώλη
Αναπάντητες κλήσεις. Αυτό ήταν το σκηνικό τις προηγούμενες ημέρες στο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης του ΟΑΕΔ στην Ομόνοια. Σύμφωνα με καταγγελίες πολιτών στο enikos.gr, προσπαθούσαν να επικοινωνήσουν με τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου υποκαταστήματος προκειμένου να εξυπηρετηθούν και το αποτέλεσμα ήταν κάθε φορά το ίδιο: καμία απάντηση. Μάλιστα, όπως καταγγέλλεται, μια φορά σήκωσε κάποιος υπάλληλος το τηλέφωνο, μάλλον κατά λάθος, γιατί αμέσως το έκλεισε χωρίς καν να μιλήσει.
Όπως φαίνεται στη φωτό και το βίντεο που έχει στα χέρια του το enikos.gr, πολίτες καλούσαν στο ΚΠΑ2 του ΟΑΕΔ, που είναι το μεγαλύτερο της Αθήνας, συνεχόμενα από την περασμένη Παρασκευή. Την Παρασκευή έγιναν πάνω από 14 κλήσεις, πολλές από αυτές σχεδόν κάθε ένα με δύο λεπτά, αλλά και με διαφορά μιας ώρας. Τα τηλέφωνα συνεχίστηκαν και τις επόμενες ημέρες με την ίδια συχνότητα, ενώ και τη Δευτέρα έγιναν πάνω από επτά κλήσεις με το ίδιο πάντα αποτέλεσμα. Καμία απάντηση ξανά.
Δείτε το βίντεο:
Τι απαντούν από τον ΟΑΕΔ
Πηγές του ΟΑΕΔ σε επικοινωνία του enikos.gr, διευκρίνισαν ότι τη Δευτέρα το Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης του Οργανισμού στην Ομόνοια παρέμεινε κλειστό λόγω εντοπισμού κρούσματος κορονοϊού, προκειμένου να γίνει απολύμανση και να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας από τον ιό με αποτέλεσμα να επαναλειτουργήσει την Τρίτη. Όσο για τις προηγούμενες ημέρες που δεν απαντούσε κανείς στα τηλέφωνα, οι ίδιες πηγές τόνισαν στο enikos.gr ότι «αυτή τη στιγμή υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας και είναι σε τηλεργασία το 40% και από χθες το 50% των εργαζομένων, με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες να είναι αποδυναμωμένες. Πόσω μάλλον όταν το υποκατάστημα στην Ομόνοια είναι το μεγαλύτερο. Ο όγκος δουλειάς που έχει πέσει στους υπαλλήλους σε συνδυασμό με την αποδυνάμωση λόγω της τηλεργασίας είναι οι βασικοί λόγοι που πολλές φορές οι εργαζόμενοι δεν προλαβαίνουν να σηκώσουν τα τηλέφωνα. Ζητάμε την υπομονή όλων μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε». Διευκρίνισαν δε, ότι για όποιον ενδιαφέρεται, λειτουργεί και ο πενταψήφιος αριθμός 11320, ο οποίος λειτουργεί από τις 08.30 π.μ. έως τις 02.30 μ.μ. και με αυτόν τον τρόπο εξυπηρετούνται κανονικά και πιο εύκολα οι πολίτες.