Quantcast
Καραμανλής: Πιο γρήγορα και χωρίς διόδια η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης - enikonomia.gr
share

Καραμανλής: Πιο γρήγορα και χωρίς διόδια η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης

δημοσιεύτηκε:

Πιο γρήγορα και χωρίς διόδια θα είναι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέσω της οποίας θα διασυνδέεται η Αττική Οδός με την ΠΑΘΕ. Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας ,Γιώργου Κουμουτσάκου.
Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι
το συγκεκριμένο έργο αποτελεί προτεραιότητα για το Υπουργείο Υποδομών και
Μεταφορών και για αυτό το λόγο αποφασίστηκε η απεμπλοκή της επέκτασης της
Λεωφόρου Κύμης, από την ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, την
οποία χειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ. Δηλαδή το έργο έγινε δημόσιο και όχι μέρος της
παραχώρησης. Έτσι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης θα μπορέσει να δημοπρατηθεί
εντός του 2021, ενώ η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού λήγει το 2024.
«Επιλέξαμε τη λύση που είναι
πιο γρήγορη, γιατί η σύμβαση της Αττικής Οδού δεν τελειώνει το 2021, τελειώνει
το αργότερο το 2024. Φέραμε λοιπόν το έργο αυτό τρία χρόνια μπροστά και
προχωρήσαμε γρήγορα τις μελέτες, ώστε να μπορούμε να το δημοπρατήσουμε το 2021»,
τόνισε ο κ. Καραμανλής.
«Από τη στιγμή που θα γίνει
ως δημόσιο έργο, δεν θα βάλουμε διόδια, σε ένα δρόμο μήκους 3,8 χλμ», πρόσθεσε,
επισημαίνοντας ότι εάν εντασσόταν στη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, ο
παραχωρησιούχος θα έβαζε διόδια.
Σχετικά με τη χρηματοδότηση
του έργου, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι έχει ζητηθεί η ένταξη του στο Ταμείο
Ανάκαμψης, ώστε να επιτευχθεί η ταχύτερη υλοποίηση του, έχει όμως εξασφαλιστεί
η συγχρηματοδότηση του από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε κάθε περίπτωση.
Το υπουργείο Υποδομών και
Μεταφορών έχει άλλωστε περιλάβει το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης τόσο
στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών (ΕΣΣΜ), όσο και – κυρίως – στο σχεδιασμό
για τη νέα Προγραμματική Περίοδο 2021-2027.
Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι
ο σχεδιασμός του έργου περιλαμβάνει:
-Την επέκταση που θα ξεκινάει από τον κόμβο της
Αττικής Οδού και θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά.
-Μια σήραγγα υπόγειας εξόρυξης μήκους 1.260
μέτρων και μια σήραγγα 1.160 μέτρων, με ανοικτή εκσκαφή τύπου Cut & Cover.
Και έκανε λόγο για ένα «έργο
πνοής», το οποίο θα αναβαθμίσει τη Βόρεια Αθήνα, και θα αναμορφώσει ολόκληρη
την Βορειο-Ανατολική Αττική, θα αποσυμφορήσει την ήδη βεβαρυμμένη κυκλοφορία
εντός του Λεκανοπεδίου, αλλά θα δώσει και μια λύση στο θέμα της κυκλοφορίας του
Κόμβου Μεταμόρφωσης.








share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.