Μία ακόμη αγωγή προστέθηκε σήμερα κατά της Volkswagen για το σκάνδαλο της χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων, αυτή της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου των ΗΠΑ (FTC), η οποία υποστηρίζει ότι η διαφήμιση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας προέβαλε ψευδώς τα οχήματά της ως φιλικά προς το περιβάλλον.
H FTC είχε ανακοινώσει τον Οκτώβριο ότι ερευνούσε τις διαφημιστικές πρακτικές της VW, λίγες εβδομάδες μετά την παραδοχή από την εταιρεία ότι είχε εγκαταστήσει λογισμικό σε 600.000 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ για να παραπλανά τους ελέγχους εκπομπών ρύπων.