Τις νέες υπηρεσίες της Ryanair παρουσίασε η διοίκηση της αεροπορικής εταιρείας για τη στρατηγική αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας του επιβάτη για το 2016, ενόψει του τρίτου έτους εφαρμογής του προγράμματος «Always Getting Better» (AGB), σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα, οι νέες υπηρεσίες της εταιρείας για αυτό το έτος συμπεριλαμβάνουν:
Χαμηλότερους ναύλους, (καθώς η Ryanair μεταφέρει την εξοικονόμηση καυσίμων στους 106 εκατομμύρια πελάτες της).
Νέο εσωτερικό αεροσκαφών με θέσεις τύπου «slimline», το οποίο προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια των επιβατών αλλά και κρεμάστρες για παλτά.
Την υπηρεσία « Leisure PLUS» η οποία συμπεριλαμβάνει την δυνατότητα κράτησης θέσης, προτεραιότητα επιβίβασης και αποσκευή 20 κιλών.
Αναβάθμιση της υπηρεσίας» Business PLUS» η οποία διευκολύνει τους πελάτες της εταιρείας αλλαγές εισιτηρίων καθώς και πρόσβαση σε περισσότερα αεροδρόμια με fast-track και αυτόματο check-in.
Την υπηρεσία Travel ‘Extras’διαθέσιμη προς κράτηση μέσω του Ryanair app, η οποία δίνει την δυνατότητα αναβάθμισης θέσης, αγορά fast-track, πάρκινγκ και μεταφορών από/προς το αεροδρόμιο.
Δυνατότητα πληρωμής με ένα κλικ μέσω του app.
Την υπηρεσία «Rate My Flight» η οποία είναι και διαθέσιμη μέσω του app, η οποία θα επιτρέπει στους επιβάτες να αξιολογούν άμεσα το πλήρωμα θαλάμου αλλά και την πτήση.
Αυτόματο check-in (και αυτόματα mobile boarding passes) για κράτηση συγκεκριμένης θέσης μέσω του My Ryanair.
Το ‘My Ryanair’ Club το οποίο θα προσφέρει εκπτώσεις και 24η πρόσβαση σε προσφορές.
Την υπηρεσία My Ryanair ‘Top Up’ για οικογένεια, φίλους και για δώρα.
Απλούστερες επιλογές αποσκευής- 6 επιλογές αποσκευής (από 108).
Την αναβαθμισμένη υπηρεσία Digital Gift Vouchers- για προσωπικά η επαγγελματικά δώρα.
Ταξιδιωτικούς οδηγούς διαθέσιμοι μέσω ιστοσελίδας, app και email.
Προσφορές σε εστιατόρια και event.
Ιστοσελίδα για κρατήσεις γκρουπ, η οποία θα επιτρέπει την πραγματοποίηση και διαχείριση ομαδικών κρατήσεων.
Ο υπεύθυνος Marketing Officer της Ryanair, Κένυ Τζάκοπς επισήμανε ότι : «Η συνεχής προσπάθεια αναβάθμισης της ταξιδιωτικής εμπειρίας των πελατών μας είναι ορατή στο ρεκόρ επιβατικής κίνησης κατά την διάρκεια των περασμένων δύο χρόνων, ενώ είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που πλέον διανύουμε το 3ο έτος του προγράμματος “Always Getting Better”. Ενώ το 1ο και 2ο έτος είχαν ως στόχο την βελτίωση του ήδη υπάρχοντος προϊόντος, το 3ο έτος θα έχει ως στόχο την ψηφιακή αναβάθμιση και καινοτομία μέσα από το τμήμα Ryanair Labs, το οποίο έχει ως στόχο την ψηφιακή εξέλιξη. ‘Ένα πράγμα που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι οι χαμηλοί μας ναύλοι, ενώ θα εξακολουθούμε να προσφέρουμε το μεγαλύτερο δίκτυο δρομολογίων, με τις περισσότερες πτήσεις στην ώρα τους, αυξάνοντας παράλληλα τον στόλο, την κίνηση και τα δρομολόγια μας».