Quantcast
Γ. Χατζημάρκος: Διαδικτυακή προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου - enikonomia.gr
share

Γ. Χατζημάρκος: Διαδικτυακή προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου

δημοσιεύτηκε:

«Η διαδικτυακή προβολή των τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου μπαίνει πλέον σε μια  βάση, απολύτως σύγχρονη, εξαιρετικά μελετημένη και σχεδιασμένη»  δήλωσε ο Περιφερειάρχης, Γιώργος Χατζημάρκος σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου στη Ρόδο.

Ειδικότερα, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, με την ολοκλήρωση της παρουσίασης των πρωτοποριακών και καινοτόμων ψηφιακών εφαρμογών δήλωσε:

«Η διαδικτυακή παρουσία και προβολή, των τουριστικών προορισμών του Νοτίου Αιγαίου, σχεδόν άγνωστη μέχρι σήμερα, με εξαιρετικά χαμηλές επιδόσεις και αποδόσεις, μπαίνει πλέον σε μια νέα βάση, απολύτως σύγχρονη εξαιρετικά μελετημένη και σχεδιασμένη. Οι τουριστικοί προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου εισέρχονται με πολλές αξιώσεις στην ψηφιακή εποχή. Όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από σήμερα τίθενται στην υπηρεσία του τουρισμού του Νοτίου Αιγαίου. Μας έχει προλάβει η ίδια η ζωή και αυτό που χρειαζόμαστε είναι άλματα. Οι υποτονικοί ρυθμοί του χθες δεν έχουν θέση στο σήμερα. Εμείς στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου κάνουμε άλματα, διότι αντιλαμβανόμαστε πλήρως την περίοδο που διανύουμε, μια περίοδο με πολλούς κινδύνους αλλά και πάρα πολλές ευκαιρίες. Οι ευκαιρίες στο Νότιο Αιγαίο είναι συγκλονιστικές, όσο συγκλονιστική είναι η προοπτική και η δυναμική του. Αυτή την προοπτική, αυτή τη δυναμική υπηρετούμε, μ’  ένα τρόπο απολύτως καινοτόμο και πρωτοποριακό. Η ψηφιακή εποχή για το Νότιο Αιγαίο, την περιοχή που ηγείται τουριστικά όλη της χώρας, μόλις ξεκίνησε. Είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι αυτή η νέα εποχή την οποία τόσο είχαμε ανάγκη, μόνο σε καλύτερες μέρες μπορεί να μας οδηγήσει. Με ρεαλισμό, με αισιοδοξία και με πάρα πολύ δουλειά, συνεχίζουμε και θα είμαστε αυτοί που και στον τομέα του τουρισμού θα δώσουμε τη μεγάλη μάχη. Για τον τόπο μας και για την χώρα».

Παράλληλα, στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου της Ρόδου παρουσιάστηκαν οι εφαρμογές του πρωτοποριακού για τα ελληνικά δεδομένα, ψηφιακού τουριστικού marketing της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Η ψηφιακή εποχή για την παρουσία και προβολή των τουριστικών προορισμών του Νοτίου Αιγαίου, της περιοχής που ηγείται τουριστικά ολόκληρης  της χώρας, τίθεται από σήμερα σε νέα βάση, απολύτως σύγχρονη, εξαιρετικά μελετημένη και σχεδιασμένη, με έμφαση στις νέες τεχνολογίες και την πλήρη αξιοποίησή τους.

Πάντως η πρώτη ενότητα ενεργειών ψηφιακού marketing της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου στη Ρόδο, παρουσία εκπροσώπων φορέων του τουρισμού και της τοπικής αυτοδιοίκησης. Οι εν λόγω ενέργειες επικοινωνίας, που κινούνται σε δύο άξονες, στην ολοκληρωμένη διαχείριση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και στην διαδραστική  ηλεκτρονική πλατφόρμα, όπου κάθε νησί μπορεί να αναπτύξει την δική του ξεχωριστή τουριστική ταυτότητα,  υλοποιούνται στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού, οδικός χάρτης 2016 – 2020 της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και μόλις δύο μήνες μετά από την επίσημη παρουσίασή τους.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.