Ο όμιλος Alibaba, η μεγαλύτερη κινεζική εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου, ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων τέταρτου τριμήνου κατά 39%, χάρη στην ενίσχυση του ακαθάριστου όγκου εμπορεύματος (GMV).
Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 24,2 δισεκ. γιουάν (3,7 δισεκ. δολάρια) για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου από 17,4 δισεκ. γιουάν ένα χρόνο νωρίτερα.
Ο ακαθάριστος όγκος εμπορεύματος ή η συνολική αξία των προϊόντων για τα οποία έγιναν συναλλαγές στις πλατφόρμες της, αυξήθηκε κατά 24% στα 742 δισεκ. γιουάν.
Τα καθαρά, διανεμόμενα στους μετόχους, κέρδη διαμορφώθηκαν στα 832 εκατ. δολάρια ή στα 33 σεντ ανά μετοχή.