Σχεδόν
καθημερινά, το Facebook προσελκύει το ενδιαφέρον των διεθνών μέσων
ενημέρωσης με ειδήσεις που αφορούν είτε σε κάποια νέα εφαρμογή του, είτε σε
κάποια επενδυτική του δραστηριότητα. Ανάλυση του δικτύου Marketwatch εξηγεί πως οι κινήσεις του Facebook –είτε βρίσκεται στο προσκήνιο για τους σωστούς,
είτε για τους λάθος λόγους- έχουν τόσο μεγάλο αντίκτυπο και λαμβάνουν τέτοιας
έκτασης δημοσιότητα λόγω της τεράστιας δημοφιλίας του και τόσο μεγάλου αριθμού
ανθρώπων που το χρησιμοποιούν καθημερινά.
Μάλιστα,
έξι δείκτες προσφέρουν στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν πως η ιστοσελίδα
κοινωνικής δικτύωσης έχει καταφέρει να αφήσει πίσω της ακόμη και την Βίβλο, το δημοφιλέστερο ανάγνωσμα στον κόσμο!
1) Ένα
δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποιούν- κατά μέσο όρο-καθημερινά το Facebook. Πρόκειται
σχεδόν για το 1/7 του παγκόσμιου πληθυσμού.
2) Οι
άνθρωποι ψάχνουν κάτι στο Facebook, συχνότερα από ό,τι διαβάζουν κάτι τη Βίβλο. Το 37%
των Αμερικανών δηλώνουν πως ψάχνουν κάτι στη Βίβλο σε ημερήσια ή εβδομαδιαία
βάση, ενώ το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 56% όταν πρόκειται για το Facebook.
3) Ένας
στους τέσσερις Αμερικανούς χρησιμοποιεί το Facebook ακόμη και στην τουαλέτα.
4) Δαπανούμε
στο Facebook όσο χρόνο δαπανούμε στην προσωπική μας περιποίηση.
Ο μέσος Αμερικανός ξοδεύει σε ημερήσια βάση 40 λεπτά του χρόνου του, δηλαδή όσο
και για την ημερήσια προσωπική του περιποίηση.
5) Ένας
στους δέκα τσεκάρει το Facebook, αν ξυπνήσει κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το
50% των ερωτηθέντων Αμερικανών βλέπουν τις ειδοποιήσεις τους στο Facebook όταν ξυπνήσουν κατά τη διάρκεια της νύχτας.
6) Ακόμη
και οι γιαγιάδες έχουν Facebook! Ποσοστό
άνω του 56% των ανθρώπων άνω των 65 ετών που είναι συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο,
διατηρούν προσωπικό λογαριασμό στο Facebook.