Πολλαπλές διακρίσεις έλαβε το πρόγραμμα τακτικών επιβατών
της Air France-KLM «Flying Blue», κατά τη διάρκεια της πρόσφατης τελετής απονομής βραβείων των «Freddie Awards 2016».
Τα Freddie
Awards αναγνωρίζουν τα καλύτερα
προγράμματα των αεροπορικών εταιριών διεθνώς και τα προγράμματα επιβράβευσης
πελατών στον τομέα της φιλοξενίας. Τα βραβεία απονέμονται από τους τακτικούς
επιβάτες ανά τον κόσμο. Συνολικά ψήφισαν 3,7 εκ. πελάτες, αριθμός που
αποδεικνύει το εύρος και την συνάφεια των βραβείων αυτών.
Ειδικότερα, για την
περιοχή Ευρώπης/Αφρικής, η Air France-KLM βραβεύθηκε με το πρώτο βραβείο
στις ακόλουθες κατηγορίες:
«Program of the year» («Πρόγραμμα της Χρονιάς»), για 4η
συνεχή χρονιά.
«Best Promotion» («Καλύτερη Προωθητική Ενέργεια»), που
συνέπεσε με την 10η επέτειο του προγράμματος τακτικών επιβατών Flying Blue.
«Best Customer Service» («Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών»).
«Best Redemption Ability» («Καλύτερη Δυνατότητα
Εξαργύρωσης»), με τα συγκεντρωμένα μίλια να μπορούν να εξαγοράσουν αεροπορικά
εισιτήρια ή αγαθά και υπηρεσίες.
Για την πιστωτική
κάρτα American Express του προγράμματος Flying Blue ο όμιλος ξεχώρισε και με το
βραβείο «Best Affinity Credit Card» («Καλύτερη Πιστωτική Κάρτα Συνεργασίας»).
Μεταξύ άλλων η Αντιπρόεδρος Marketing, Digital και
Επικοινωνίας του ομίλου Air France-KLM, Adeline Challon-Kemoun ανέφερε ότι: «Αυτή
η διεθνής αναγνώριση στηρίζει τις προσπάθειες των ομάδων μας να προσαρμόσουμε
το πρόγραμμα στις ανάγκες των πελατών μας και να τους προσφέρουμε την καλύτερη
δυνατή εξυπηρέτηση, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα σε όλο τον κόσμο.
Κερδίζοντας πέντε βραβεία στις επτά συνολικά κατηγορίες μας ενθαρρύνει να
ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την εικόνα του προγράμματος, μιας πρωτοβουλίας
που ξεκινήσαμε πριν από λίγους μόνο μήνες».
Flying Blue, ένα από τα κορυφαία προγράμματα τακτικών
επιβατών στην Ευρώπη
Το Flying Blue, το πρόγραμμα τακτικών επιβατών του ομίλου
Air France-KLM, έχει 27 εκ. μέλη, συνδέει περισσότερες από 35 αεροπορικές
εταιρείες και περισσότερους από 100 ακόμη συνεργάτες εκτός της αεροπορικής
βιομηχανίας. Κάθε φορά που ταξιδεύουν, οι πελάτες μπορούν να κερδίσουν μίλια
και να τα χρησιμοποιήσουν για να καλύψουν άλλες πτήσεις, να επωφεληθούν από
ενοικιάσεις αυτοκινήτων, εκδρομές και πολλά άλλα.