Νέα μείωση 1,6% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, με την εικόνα στις πωλήσεις των επιμέρους καταστημάτων, πάντως, να είναι μεικτή.
Ειδικότερα, αύξηση του όγκου των πωλήσεων καταγράφηκε σε Πολυκαταστήματα (15,5%), Τρόφιµα- Ποτά (7%), Ένδυση-Υπόδηση (5,9%) και Μεγάλα καταστήματα τροφίµων (1,3%). Στον αντίποδα, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε Έπιπλα- Ηλεκτρικά είδη- Οικιακό εξοπλισµό (10,5%), Φαρµακευτικά- Καλλυντικά (7,7%), Καύσιµα και λιπαντικά αυτοκινήτων (3%) και Βιβλία- Χαρτικά- Λοιπά είδη δώρων κ.ά. (1,6%).
Όπως ανακοινώθηκε από την ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιµές) στο λιανικό εμπόριο, σηµείωσε µείωση 1,6% τον Μάρτιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2015, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2016 σηµείωσε αύξηση 4%.
Ο εποχικά διορθωµένος (ως προς την επίδραση εποχικών γεγονότων, π.χ. έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.) γενικός δείκτης όγκου, σηµείωσε αύξηση 3,2% τον Μάρτιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2016.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιµές), σηµείωσε µείωση 4,3% τον Μάρτιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2015, ενώ σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2016 σηµείωσε αύξηση 6,8%.
Ο εποχικά διορθωµένος γενικός δείκτης κύκλου εργασιών, σηµείωσε αύξηση 2,5% τον Μάρτιο 2016 σε σύγκριση µε τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2016.