“Δε γίνεται να έχουμε ένα δημόσιο που έχει μια ανορθολογική δομή
και αυτό είναι έργο της Ν.Δ. και του κ. Μητσοτάκη, γιατί έκαναν οριζόντια
περικοπές στις δομές, έκαναν μετατάξεις χωρίς να έχουν ένα συγκεκριμένο
σχεδιασμό τι χρειάζεται και τι δε χρειάζεται”.
Αυτό τόνισε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης
σε συνέντευξη του στο ραδιοφωνικό σταθμό “Alpha”.
Ο υπουργός μίλησε για την ανάγκη να υπάρξει μία άλλη δομή στο δημόσιο,
δίνοντας έμφαση στο γεγονός ότι “δεν μπορεί να λείπουν αυτή τη στιγμή από
το δημόσιο οδηγοί και τεχνίτες λεωφορείων και ελεγκτές. Δε μπορεί να λείπουν
από το μετρό μηχανοδηγοί και ελεγκτές και τεχνίτες. Δε μπορεί να λείπουν από
την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Δε μπορεί να
λείπουν από τα τρένα μηχανοδηγοί”.
Ο υπουργός ΠΟΜΕΔΙ Χρήστος Σπίρτζης, τόνισε πως θα καλυφθούν άμεσα 650
θέσεις σε κρίσιμες ειδικότητες στους συγκοινωνιακούς φορείς της Αθήνας, βάση
μελέτης, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: “Είναι 650. Όχι αυτοί που
χρειάζονται, χρειάζονται πολλοί παραπάνω. Αυτοί που εάν τους προσλάβουμε θα
έχουμε μείωση του κόστους στα εργασιακά, λόγω των υπερωριών και των ρεπό που
πληρώνουμε μόνο στις αστικές συγκοινωνίες. Το ίδιο γίνεται στην Υπηρεσία
Πολιτικής Αεροπορίας, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παντού, όπου έχουμε κρίσιμες
ειδικότητες”.
Ο Χρήστος Σπίρτζης, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, έδωσε επίσης
αναλυτικά οικονομικά στοιχεία για τις διαπραγματεύσεις και την πολύ μεγάλη
εξοικονόμηση πόρων έναντι των διεκδικήσεων των παραχωρησιούχων, που πέτυχε το
ελληνικό δημόσιο, διασφαλίζοντας παράλληλα νέες συμφωνίες για την επανεκκίνηση
των κολλημένων έργων και τη λειτουργική ολοκλήρωση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων
έως τον Μάρτιο του 2017.
Παράλληλα, τόνισε ότι τα έργα που ήταν κολλημένα από την προηγούμενη
κυβέρνηση, βρίσκονται πλέον σε πλήρη ανάπτυξη, αναφέροντας τα εξής: “Αν
περάσει κάποιος όχι να πάει στα εργοτάξια, να περάσει από το δρόμο, αυτό μπορεί
να γίνει αντιληπτό”. Σχετικά ο υπουργός ανέφερε ότι “την επόμενη
εβδομάδα παραδίδεται στην κυκλοφορία ο κόμβος της Μεγαλόπολης και σύνδεσή της
με το Μορέα και έχουμε την ολοκλήρωση της διάτρησης της σήραγγας της Κλόκοβας
στην Ιόνια Οδό που είναι ένα μεγάλο έργο. Έχουμε μέσα στον Ιούλιο την παράδοση
της σήραγγας του Δερβενίου στην Ολυμπία και έχουμε και την παράδοση του
τμήματος του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Κιάτο, που είναι ένα πολύ μεγάλο
κομμάτι. Τον Οκτώβριο ολοκληρώνεται ο Μορέας με την ολοκλήρωση του περιμετρικού
της Καλαμάτας. Στο τέλος του φθινοπώρου παραδίδονται 75 περίπου ενιαία
χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου στην Ιόνια Οδό από την Κλόκοβα μέχρι και την
παράκαμψη της Αμφιλοχίας και στις αρχές του χειμώνα έχουμε την παράδοση του
Κιάτο – Ξυλόκαστρο. Μέχρι το Μάρτιο του ’17 θα έχουμε σε όλους τους
αυτοκινητόδρομους λειτουργική ολοκλήρωση και μετά θα χρειαστούν τέσσερις -
πέντε μήνες για να έχουμε και την πλήρη ολοκλήρωση των έργων”.