Αποφάσεις για διαφημιστικές ενέργειες στα περιοδικά των
Lufthansa και Swiss έλαβε ο Eλληνικός
Οργανισμός Τουρισμού.
Ειδικότερα, ο ΕΟΤ
αποφάσισε την διαφημιστική προβολή του σε inflight έντυπα στην αγορά της
Ελβετίας και της Γερμανίας κατά την χρονική περίοδο Ιουλίου – Νοεμβρίου. Πιο
αναλυτικά:
1. Στο μηνιαίο inflight έντυπο της αεροπορικής εταιρείας
Lufthansa, «Lufthansa Magazine» που εκδίδεται από την εταιρεία Gruner and Jahr
GmbH & Co KG με έδρα το Αμβούργο. Πρόκειται για μια ολοσέλιδη διαφημιστική
καταχώρηση τύπου advertorial, συνολικού κόστους 34,073.86 ευρώ,
συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, φόρων και κάθε άλλης νόμιμης επιβάρυνσης. Το μηνιαίο
περιοδικό Lufthansa Magazine κυκλοφορεί σε 570.867 αντίτυπα με αναγνωσιμότητα
1.540.000 που θεωρείται από τις υψηλότερες στην Ευρώπη. Επιπλέον, σύμφωνα με
έρευνες (EMS 2012) είναι πρώτο σε αναγνωσιμότητα στα υψηλά εισοδήματα.
2. Στο inflight έντυπο της αεροπορικής εταιρείας Swiss, «Swiss
Magazine» που εκδίδεται από την εταιρεία Airpage AG International Advertising
με έδρα την Ζυρίχη, δύο ημισέλιδες διαφημιστικές καταχωρήσεις σε δύο διαδοχικά
τεύχη συνολικού κόστους 12.240 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων φόρων και κάθε άλλης
νόμιμης επιβάρυνσης. Το inflight έντυπο Swiss Magazine εκδίδεται 10 φορές τον
χρόνο σε 80.000 αντίτυπα με αναγνωσιμότητα 1.300.000. Η βασική θεματική του
είναι τα ταξίδια και έχει κερδίσει ποικίλα διεθνή βραβεία. Διανέμεται σε όλες
τις πτήσεις και τα lounges της αεροπορικής εταιρείας Swiss.