της Εύας
Οικονομάκη
Τα
καινούργια της προγράμματα στην ασφαλιστική αγορά των αυτοκινήτων παρουσίασε η Anytime
της Interamerican. Με το «Buy The Mile» η εταιρεία προχωρά σε έναν νέο τρόπο
ασφάλισης αυτοκινήτου με βάση τα χιλιόμετρα. Έτσι, όσοι οδηγούν λιγότερο
πληρώνουν λιγότερα ασφάλιστρα. Αυτό γίνεται μέσω μιας ειδικής τηλεματικής
συσκευής, η οποία τοποθετείται στο αυτοκίνητο. Στόχος της Anytime είναι να ανταποκριθεί στις ανάγκες
εκείνων των καταναλωτών που κάνουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα το χρόνο με το
αυτοκίνητό τους. Τα νέα ασφαλιστήρια συμβόλαια κοστίζουν 20%-25% λιγότερο από
τα αντίστοιχα παραδοσιακά προγράμματα της εταιρείας. Ηδη, το 35% των πελατών
της Anytime έχει
αγοράσει το νέο πρόγραμμα «Buy The Mile».
Μάλιστα, ο
διευθύνων σύμβουλος της Interamerican, Γιώργος Κώτσαλος, αφού χαρακτήρισε «πιο
δίκαιο» αυτό τον εναλλακτικό τρόπο ασφάλισης των αυτοκινήτων, προανήγγειλε αλλαγές
που θα πραγματοποιηθούν στο μέλλον στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου,
επισημαίνοντας πως έχουν ήδη επενδυθεί περίπου 70 εκατ. ευρώ στα προϊόντα
ασφάλισης των αυτοκινήτων την τελευταία δεκαετία. Από την πλευρά του ο Τάσος Λιακόπουλος,
αναπληρωτής γενικός διευθυντής της εταιρείας, επεσήμανε ότι στο μέλλον θα
δημιουργηθούν νέα προγράμματα που θα εξαρτώνται από την οδηγητική συμπεριφορά του
οδηγού, τα προγράμματα «pay how you drive».