Quantcast
Τι αλλάζει στη διαδικασία έκδοσης εισιτηρίων στην Ακρόπολη - enikonomia.gr
share

Τι αλλάζει στη διαδικασία έκδοσης εισιτηρίων στην Ακρόπολη

δημοσιεύτηκε:

Από τις 1 Σεπτεμβρίου αλλάζει η διαδικασία έκδοσης
εισιτηρίων για Οργανωμένες Ομάδες Τουριστών στην Ακρόπολη Αθηνών, σύμφωνα με
νέο έγγραφο του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (ΤΑΠ).


Ειδικότερα, το σχετικό έγγραφο αναφέρει ότι:
«Οι οργανωμένες ομάδες τουριστών που διαθέτουν από 2 άτομα και άνω, που
συνοδεύονται από ξεναγό θα πρέπει να προμηθεύονται τα εισιτήριά τους
αποκλειστικά από το νέο «Εκδοτήριο Εισιτηρίων Ομάδων Επισκεπτών Ακρόπολης
Αθηνών», το οποίο βρίσκεται στην οδό Ροβέρτου Γκάλι 37 και Γαριβάλδι.


Τα εισιτήρια που θα εκδίδονται από το εκδοτήριο θα φέρουν
barcode, το οποίο θα «σαρώνεται» κατά τη διάρκεια της εισόδου στην Ακρόπολη.


Η νέα διαδικασία
προβλέπει:


– Παραγγελία εισιτηρίων τουλάχιστον 24 ώρες πριν την
επίσκεψη του group και τουλάχιστον 3 εργάσιμες ημέρες όταν πρόκειται για group
άνω των 51 ατόμων, με συγκεκριμένη «ενεργή» φόρμα παραγγελίας που μπορείτε να
βρείτε στο site του ΤΑΠ


– Πληρωμή είτε μέσω
web banking είτε μέσω πιστωτικής/ χρεωστικής κάρτας κατά την παραλαβή των
εισιτηρίωνΣημειώνεται ότι τα εισιτήρια θα έχουν ισχύ 2 μήνες και σε περίπτωση μη
χρήσης τους θα υπάρχει η δυνατότητα επανέκδοσης (με παράταση ισχύος), γεγονός
που ουσιαστικά επιτρέπει την προαγορά εισιτηρίων.


Η Ομοσπονδία FedHATTA έχει αποστείλει επιστολή
επισημαίνοντας τα προβλήματα που δημιουργεί η νέα διαδικασία και ζητώντας διευκρινήσεις
για τα επιμέρους θέματα που προκύπτουν, όπως η υποχρέωση παραγγελίας 24 ώρες
και 3 ημέρες πριν την επίσκεψη, τα στοιχεία παραγγελίας που ζητούνται, η
προμήθεια των μειωμένων/ δωρεάν εισιτηρίων (ιδιαίτερα για groups άνω των 51
ατόμων), τη μη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων με μετρητά, το ωράριο λειτουργίας
του εκδοτηρίου κ.α.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.