Η Asahi, η Kirin, η Sapporo και η Suntory είναι οι επωνυμίες
που έχουν μερίδιο αγοράς περίπου 90% στη συνολική κατανάλωση μπύρας στην
Ιαπωνία. Ωστόσο, σε παγκόσμιο επίπεδο αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 5% της
αγοράς.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Wall Street Journal, οι βιομηχανίες
μπύρας στην Ιαπωνία εξετάζουν το ενδεχόμενο να συνασπιστούν προκειμένου να δημιουργήσουν
προοπτικές ανάπτυξης των πωλήσεών τους στο εξωτερικό, καθώς χρόνο με τον χρόνο
οι Ιάπωνες πίνουν όλο και λιγότερη μπύρα. Έτσι, η στροφή της ιαπωνικής
ζυθοποιίας στο εξωτερικό είναι μονόδρομος.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί πως οι μεγαλύτερες βιομηχανίας
ζυθοποιίας στην Ιαπωνία προσπαθούν να δώσουν ώθηση στις πωλήσεις τους προσθέτοντας
στο portfolio τους νέα προϊόντα, όπως ουίσκι, τσάι, αναψυκτικά, ακόμη και
βρεφικές τροφές!