Μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις αυστραλιανών κρασιών στην Κίνα θα δώσει το άνοιγμα ενός διαδικτυακού καταστήματος από τη μεγάλη εταιρεία Alibaba, σύμφωνα με δημοσιεύματα τοπικών μέσων ενημέρωσης.
Το κορυφαίο ηλεκτρονικό κατάστημα, που θα παρουσιάζει το αυστραλιανό κρασί, ξεκίνησε να λειτουργεί στην πλατφόρμα Tmall.com της Alibaba. Επί του παρόντος, οι ιστότοποι λιανικών πωλήσεων του ομίλου Alibaba καλύπτουν τις ανάγκες 434 εκατομμυρίων Κινέζων καταναλωτών, ενώ ο όμιλος πραγματοποιεί τις μισές από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις κρασιών στην Κίνα.
Το νέο κατάστημα στην πλατφόρμα Tmall, που στηρίζεται από την Wine Australia και τη διαχείρισή του έχει η κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικών πωλήσεων Vinehoo.com, θα προσφέρει αρχικά 10 μάρκες από οκτώ περιφέρειες της Αυστραλίας με κρασιά, ενώ θα ακολουθήσουν άλλες 20 μάρκες τους επόμενους μήνες.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Wine Australia Αντρέας Καρκ δήλωσε στο Associated Press της Αυστραλίας ότι η Alibaba είναι σημαντικός παίκτης στο κινεζικό ηλεκτρονικό εμπόριο με μεγάλο βεληνεκές. Η κινεζική κουλτούρα όσον αφορά το φαγητό και το κρασί εξελίσσεται ακόμη και περισσότεροι Κινέζοι καταναλωτές ψάχνουν στο διαδίκτυο για προϊόντα υψηλής ποιότητας, πρόσθεσε.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Alibaba για την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία Μάγκι Ζου δήλωσε ότι τα αυστραλιανά κρασιά θεωρούνται παγκόσμιας κλάσης με διαφορετικές τιμές και, επομένως, είναι πολύ μεγάλη η ευκαιρία πωλήσεων τους στην αυξανόμενη κινεζική μεσαία τάξη.
Η Κίνα αποτελεί τώρα τη δεύτερη μεγαλύτερη εξαγωγική αγορά μετά από αυτή των ΗΠΑ. Οι συνολικές εξαγωγές αυστραλιανών κρασιών στην Κίνα αυξήθηκαν 50% σε 315 εκατ. δολάρια ΗΠΑ το 2015/16.