Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διαφημιστική ενέργεια του ΕΟΤ σε συνεργασία με την εταιρεία Ryanair, στο πλαίσιο του στρατηγικού επικοινωνιακού σχεδιασμού της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά, για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας, κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.
Την δράση ενέκρινε ο γενικός γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλος και αφορά σε CRM καμπάνια, που υλοποιείται μέσω αποστολής ενημερωτικών emails με προτάσεις για χαμηλούς ναύλους σε πτήσεις της εταιρείας από Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Πολωνία προς Ελλάδα. Η απήχηση της υπολογίζεται να ανέλθει σε 21 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.
Όπως δήλωσε ο κ. Τρυφωνόπουλος: « Η επιλογή των αγορών έγινε στοχευμένα, δεδομένου ότι οι δύο πρώτες χώρες είναι παραδοσιακά οι μεγαλύτερες τουριστικές αγορές της Ελλάδας, ενώ η Πολωνία θεωρείται ανερχόμενη αγορά με ιδιαίτερη δυναμική ανάπτυξης».
Η προωθητική ενέργεια ξεκίνησε από 28 Σεπτεμβρίου, ενώ οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν κράτηση και να πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους στην Ελλάδα μέχρι τέλος Μαρτίου 2017. Η καμπάνια περιλαμβάνει :
– Την αποστολή ενημερωτικών emails σε όλους τους πελάτες Ryanair που περιλαμβάνονται στη βάση πελατών της εταιρείας στις τρεις παραπάνω χώρες. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων στον ταξιδιωτικό κλάδο με περισσότερες από 35 εκατ. ηλεκτρονικές διευθύνσεις σε 31 χώρες.
– Την παράλληλη προώθηση του νέου e-magazine του EOT “Greece On Air” , το οποίο προβάλλει σε 40 σελίδες τις ομορφιές της Ελλάδας με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.