Προσπάθεια να βελτιώσει την «πληγωμένη» της εικόνα στην
αμερικανική αγορά καταβάλλει η Volkswagen.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είδε τις πωλήσεις και το εμπορικό της σήμερα
να πλήττονται ανεπανόρθωτα μετά το σκάνδαλο για τις εκπομπές αερίων και θέλει
να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα.
Έτσι, πραγματοποιεί στροφή στα ηλεκτρικά οχήματα με στόχο
τόσο την βελτίωση των πωλήσεων, όσο και του εταιρικού της προφίλ. Μάλιστα, ο Herbert Diess, επικεφαλής του εμπορικού σήματος της
Volkswagen, παρουσίασε αναλυτικά ένα λεπτομερές σχέδιο
αναμόρφωσης της εταιρικής εικόνας της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ.