Quantcast
Citroen C3: Ένα... μίνι C4 Cactus με ελάχιστο κόστος χρήσης - enikonomia.gr
share

Citroen C3: Ένα… μίνι C4 Cactus με ελάχιστο κόστος χρήσης

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]



To νέο Citroen C3 αποτελεί
το δεύτερο μοντέλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στο οποίο εφαρμόζεται η
νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο C4 Cactus.


Θα μπορούσε άνετα να χαρακτηρίσει κανείς πως το νέο C3 αποτελεί μια συρρικνωμένη
έκδοση του C4 Cactus η
οποία στην πετρελαιοκίνητη έκδοση του μοντέλου αποδείχθηκε πως είναι ιδιαίτερα
οικονομική όσον αφορά στον κόστος χρήσης όπως επίσης και στο κόστος απόκτησης. Παράλληλα
δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε να αναφέρουμε πως το γαλλικό μοντέλο αναδείχθηκε και
«Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς».


Πάντως για να αποκτήσει κανείς την πετρελαιοκίνητη έκδοση
του Citroen C3 θα
πρέπει να καταβάλει 14.190 ευρώ ενώ η βενζινοκίνητη έκδοση είναι κατά περίπου
1.500 ευρώ φθηνότερη και κυμαίνεται στα 12.740 ευρώ.


Βέβαια η πετρελαιοκίνητη έκδοση να τονίσουμε πως έχει πολύ
υψηλότερη μεταπωλητική αξία που θα εκτιμήσει δεόντος ο κάτοχός του όταν έρθει η
ώρα να το αποχωριστεί…



Ένα μίνι C4
Cactus


Το νέο Citroen C3 σίγουρα
μοιάζει με τον «μεγάλο του αδελφό» C4 Cactus και μάλιστα θα λέγαμε πως εξαιτίας των μικρότερων διαστάσεων
στο μικρότερο γαλλικό μοντέλο τονίζονται καλύτερα τα έντονα χαρακτηριστικά.


Ειδικότερα τα λεπτά φωτιστικά σώματα στο εμπρόσθιο μέρος, τα
Airbumps στο πλάι αλλά
και η άβαφη επιφάνεια χαμηλά, περιμετρικά του αμαξώματος αποτελούν τα βασικά
χαρακτηριστικά και του νέου C3.


Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου «δανείζεται» σχεδιαστικά
στοιχεία από τα πολυτελή μοντέλα DS και ειδικότερα από το DS3 με κυρίαρχα τα φωτιστικά
σώματα ενώ δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο το γεγονός πως οι
ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 63 συνολικά πιθανών χρωματικών
συνδυασμών.


Το νέο C3
βασίζεται στην πλατφόρμα «PF1»
της γαλλικής μάρκας, η οποία σχετίζεται άμεσα με το Peugeot 208 αλλά και το C4 Cactus. Σύμφωνα με τους Γάλλους η
πλατφόρμα προσφέρει αυξημένη ακαμψία, η οποία με τη σειρά της χαρίζει
βελτιωμένη παθητική ασφάλεια αλλά και καλύτερη οδική συμπεριφορά τόσο όσον
αφορά τα δυναμικά όσο και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.



Το μήκος του νέου Citroen C3 φτάνει τα 3,99 μ. ενώ πλάτος και ύψος
είναι στα 1,75 μ. και 1,47 μ. αντίστοιχα.



Hi-tech εσωτερικό


Στο εσωτερικό του νέου C3 όλα έχουν σχεδιαστεί από την αρχή. Πίνακας οργάνων, ταμπλό,
σαλόνι, τιμόνι είναι νέα.


Ο πίνακας οργάνων με το σκούρο χρώμα κυριαρχεί αλλά συνδυάζεται
ωραία με κάποιες χρωματικές πινελιές. Στοπ κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η 7άρα
οθόνη του συστήματος πολυμέσων που υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto.


Τα καθίσματα επίσης θυμίζουν εκείνα που έχουν τοποθετηθεί
στο C4 Cactus τα
οποία διακρίνονται για την άνεσή τους, αλλά όχι για την πλευρική τους στήριξη. Επίσης
στο εσωτερικό υπάρχουν πάρα πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα.


Η μεγαλύτερη πάντως καινοτομία του C3 θα είναι το ConnectedCam, μία κάμερα με GPS η οποία βρίσκεται στον
εσωτερικό καθρέφτη και καταγράφει εικόνα από το εμπρός μέρος.



75 ίπποι


Κάτω από το καπό του νέου Citroen C3 είχε τοποθετηθεί ο πετρελαιοκινητήρας
χωρητικότητας 1,6 λίτρου BlueHDi με 75 ίππους (υπάρχει και με 100 ίππους) εφοδιασμένη με
σύστημα με Start/Stop και χειροκίνητο κιβώτιο
πέντε σχέσεων, που στην περίπτωσή του θα μπορούσε να διαθέτει έξι σχέσεις.


Ο πετρελαιοκινητήρας αποδίδει 23,3 χλγρ. ροπής από τις 1.750
σ.α.λ. και χρειάζεται μόλις 3,6 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα!


Στην πράξη ο κινητήρας αποδείχθηκε πρόθυμος, ήσυχος και
οικονομικός κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης προσδίδοντας και
ικανοποιητικές επιδόσεις.


Στο εθνικό οδικό δίκτυο το C3 μπορεί να κινηθεί «ανέξοδα» αν ο
οδηγός του μπορέσει να μην ξεπεράσει τα όρια που θέτει ο Κ.Ο.Κ. ενώ παραμένει
ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν πνέουν ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.


Ωστόσο η έλλειψη της 6ης σχέσης κάνει την
εμφάνισή της όταν το αυτοκίνητο κινείται κοντά στην μέγιστη ταχύτητα που
προσδίδει ο κινητήρας του.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το νέο C3 απέδειξε ότι διαθέτει πολύ
υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο ενώ όταν ο οδηγός
του ξεπεράσει τα όρια τα ηλεκτρονικά συστήματα το επαναφέρουν εντός του… σωστού
δρόμου.


Μέσα στην πόλη το C3 φαίνεται πως βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον όπου και
ξεδιπλώνει όλες τις αρετές του και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης φιλτράρει με
μοναδικό τρόπο τις όποιες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος εμφανίζονται.


Παράλληλα η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία
παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό.



Όσον αφορά στα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται σε 82,8 ευρώ.



ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Κόστος χρήσης


Εξοπλισμός


Μεταπωλητική Αξία



ΚΑΤΑ


Κιβώτιο 5 σχέσεων

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.