«Στα, υπό ιταλική σημαία πλοία, Cruise Europa και Cruise Olympia, που μέχρι τώρα ήταν ναυλωμένα στις Μινωικές Γραμμές, και τα οποία ανήκουν στο στόλο της εταιρείας Grimaldi Euromed SpA και συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στην Αδριατική εκτελώντας το δρομολόγιο Πάτρα Ηγουμενίτσα Αγκώνα Βενετία και φέρουν το λογότυπο Grimaldi Minoan Lines,” ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών που επανδρώνουν σήμερα κάθε ένα από αυτά θα διατηρηθεί απολύτως αμετάβλητος (60% επί της συνολικής σύνθεσης σε κάθε cruise ferry).
Αντίστοιχα, ο αριθμός του προσωπικού των πλοίων και των γραφείων των Μινωικών Γραμμών, που απασχολείται στο Ηράκλειο και την κυρίως Ελλάδα, θα διατηρηθεί ως έχει».
Αυτό δηλώνει ο Εμανουέλε Γκριμάλντι, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου των Μινωικών Γραμμών, διευθύνων σύμβουλος του ομώνυμου ιταλικού Ομίλου και επικεφαλής της Confitarma, της Ένωσης Ιταλών Εφοπλιστών σε απάντηση φημών περί μείωσης του προσωπικού στα πλοία της Αδριατικής και του προσωπικού ξηράς των Μινωικών Γραμμών, ως συνέπεια της μη ανανέωσης ναυλώσεων πλοίων από την εταιρεία στην αγορά της Αδριατικής και του εφεξής προσανατολισμού της στην ελληνική αγορά.
Παράλληλα και το διοικητικό συμβούλιο των Μινωικών Γραμμών ενημερώνει, ότι τα εν λόγω δημοσιεύματα “ουδεμία βάση έχουν και είναι παραπλανητικά, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν προτίθεται να προβεί σε οποιαδήποτε μείωση του αριθμού των εργαζομένων της σε στεριά και θάλασσα”. “Η αφοσίωση, η σκληρή δουλειά, η εξειδίκευση και ο επαγγελματισμός του προσωπικού των Μινωικών αποτελούν τα απαραίτητα εφόδια για την αντιμετώπιση των όποιων μελλοντικών προκλήσεων”, συμπληρώνουν.
Ο Εμανουέλε Γκριμάλντι και ο Αντώνης Μανιαδάκης, διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών, εξηγούν την επιχειρηματική απόφαση του Ομίλου να συνεχίσει τη δραστηριοποίησή του στην αγορά της Αδριατικής ως εξής: “θα έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη και περεταίρω εμπορική εκμετάλλευση της εταιρικής επωνυμίας του, δεδομένου ότι θα έχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί τις υφιστάμενες συνέργειες του δικτύου όλων των θυγατρικών εταιρειών του, σε επίπεδο διαφήμισης και marketing,στις διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιούνται, και θα συντελέσει στην αύξηση του μεταφορικού έργου τόσο σε επίπεδο επιβατών όσο και φορτίων προς και από την Ελλάδα”.
Πηγή: Καθημερινή