Η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όχι μόνο θα συμβάλει στον εκσυγχρονισμό των εμπορευματικών και επιβατικές μεταφορών της χώρας, αλλά μπορεί να καταστήσει κόμβο τη χώρα και τα λιμάνια της για τη Μεσόγειο και την Ευρώπη.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό Οικονομίας & Ανάπτυξης Στέργιο Πιτσιόρλα, η αποκρατικοποίηση αυτή δεν πρέπει να ιδωθεί μεμονωμένα, αλλά σε συνδυασμό με τις αποκρατικοποιήσεις των μεγάλων λιμανιών (ΟΛΠ, ΟΛΘ) αλλά και την προσπάθεια αξιοποίησης των μεγάλων εμπορευματικών κέντρων στο Θριάσιο Πεδίο και το Στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη.
Σε ό,τι αφορά τον προσυμβατικό έλεγχο της συμφωνίας για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό ο κ. Πιτσιόρλας δικαιολόγησε τις καθυστερήσεις που σημειώθηκαν, αναφέροντας ότι υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας στο Ελεγκτικό Συνέδριο και ότι ο έλεγχος που ασκείται εκεί, προφυλάσσει τόσο τις ίδιες τις συμφωνίες όσο και το ελληνικό Δημόσιο.
Για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ, ο υφυπουργός Οικονομίας προέβλεψε ότι η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών θα γίνει τον Μάρτιο.
Για την αξιοποίηση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, ο κ. Πιτσιόρλας ανέφερε ότι ευχής έργον είναι οι μπουλντόζες του επενδυτή να εισέλθουν μέσα στη χρονιά.
«Αν βάλουμε τα δυνατά μας είναι εφικτό (να ξεκινήσουν τα έργα) μέσα στη χρονιά», είπε χαρακτηριστικά. Ο υφυπουργός τόνισε, τέλος, ότι για να ξεκινήσει η ανάπτυξη του ακινήτου χρειάζονται το Π.Δ. για την χωρική ανάπτυξή του και η άδεια για το καζίνο.
Πηγή: Καθημερινή