Η κινεζική ηλεκτρονική σελίδα κοινωνικής δικτύωσης Sina Weibo, που χαρακτηρίζεται ως το “κινεζικό Twitter” είχε ετήσια καθαρά έσοδα 655,8 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 37%, το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν σήμερα.
Οι διαφημίσεις, αλλά και η προσφορά υπηρεσιών μάρκετινγκ, αποτελούν τις βασικές πηγές εσόδων. Έτσι, τα έσοδα από τις δραστηριότητες αυτές έφτασαν στα 571 εκατομμύρια δολάρια το 2016, καταγράφοντας αύξηση 42% έναντι του 2015.
Τα έσοδα από την προσφορά υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, αυξήθηκαν κατά 12% σε ετήσια βάση, ενώ το τέταρτο τρίμηνο του 2016 ήταν εντυπωσιακό για την αύξηση των εσόδων της Sina Weibo.