Στην “καρδιά” της Νέας Υόρκης και συγκεκριμένα στον διάσημο παγκοσμίως σιδηροδρομικό σταθμό “Grand Central Station” στο Μανχάταν, από που διέρχονται καθημερινά 750.000 άτομα, θα βρεθούν τον Μάρτιο τα ελληνικά προϊόντα. Το τρίπτυχο “τουρισμός, γαστρονομία και πολιτισμός” θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο της έκθεσης «Greek Panorama», η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσα στον σταθμό στις 11, 12 και 13 Μαΐου, όπως εξηγεί μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ- ΜΠΕ, “Πρακτορείο 104,9FM”, ο Λεωνίδας Μπαμπάνης, γενικός διευθυντής της εταιρείας North Events, που έχει αναλάβει τη διοργάνωση. Θα είναι η πρώτη από δύο μεγάλες επιδείξεις που θα γίνουν μέσα στο 2017 στον χώρο.
Για να προχωρήσει η διοργάνωση της έκθεσης ελληνικών προϊόντων χρειάστηκε “να γίνει αίτηση δυόμιση χρόνια πριν” σημειώνει ο κ. Μπαμπάνης, ενώ κύριος στόχος είναι η προώθηση ελληνικών προϊόντων. Επιλεγμένα ελληνικά προϊόντα που αυτή τη στιγμή “αρέσουν από τον τομέα των τροφίμων” στο αμερικανικό κοινό, με κύρια όπλα το λάδι και την ελιά, θα παρουσιαστούν στο κοινό, με στόχο να μπουν στην αγορά πιο ποιοτικά προϊόντα, αναφέρει ο κ. Μπαμπάνης.
Τα ελληνικά προϊόντα αναζητούν δε πελάτες με στόχο μαζικές παραγγελίες. “Έχουμε μια συνεργασία με τον φορέα Pan Gregorian of America, που μόνο στην περιοχή του Νιου Τζέρσι της Νέας Υόρκης αφορά 2.000 ελληνικά εστιατόρια” σημειώνει ο κ. Μπαμπάνης, ενώ δεν παραλείπει να τονίσει πως βασικό αίτημα των Αμερικανών πελατών είναι “η originality (σ.σ. αυθεντικότητα), που έχει τη δυναμική και κερδίσει στις μεγάλες αγορές, αν και η αμερικανική είναι μια αγορά δυναμική και δύσκολη αφού απαιτεί πολλά certificates (σ.σ. πιστοποιητικά)”.
Σημαντικό όπλο για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων, αλλά και της Ελλάδας γενικότερα, είναι σύμφωνα με τον κ. Μπαμπάνη και η έναρξη των καθημερινών πτήσεων της αεροπορικής εταιρίας Emirates από τις 12 Μαρτίου αλλά και, η νωρίτερη για φέτος, έναρξη πτήσεων των τριών μεγάλων αεροπορικών εταιρειών της Αμερικής, που αντί να ξεκινήσουν από τον μήνα Μάιο, ξεκινούν από τον Απρίλιο του 2017 τα δρομολόγια τους.
Ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο για την εικόνα της Ελλάδας στην αμερικανική αγορά είχε, σύμφωνα με τον Έλληνα διοργανωτή, η επίσκεψη του Αμερικανού προέδρου Ομπάμα στη χώρα μας, αλλά “και η περίπτωση του Yianni (σ.σ. του Έλληνα παίκτη του NBA Γιάννη Αντετοκούνμπο), που είναι ένας σόουμαν”.