Τις ορθοπεταλιές των Ελλήνων βάζουν στο μικροσκόπιό τους η μία μετά την άλλη οι ασφαλιστικές εταιρίες, έχοντας διαπιστώσει πως το ποδήλατο αποκτά… ρεύμα και στη χώρα μας.
«Προφανώς και δεν είμαστε Ολλανδία, αλλά από την αρχή της κρίσης πολλοί ήταν εκείνοι που αποφάσισαν να γυρίσουν την πλάτη στο ακριβό -ελέω και των καυσίμων- αυτοκίνητο και να στραφούν στο ποδήλατο», σημειώνουν στον Ελεύθερο Τύπο παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς, επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον τους για το συγκεκριμένο προϊόν.
«Από τη στιγμή που το ποδήλατο κινείται στο δρόμο και άρα δυνητικά μπορεί να προκαλέσει υλικές ζημιές, ήταν αναμενόμενο πως αργά ή γρήγορα θα συγκέντρωνε τα βλέμματα των εταιριών», σχολιάζει σχετικά ο εκπρόσωπος της 4U και σύμβουλος ασφαλίσεων, κ. Δημήτρης Κουτσονίκας.
Το περιορισμένο ασφαλιστικό πλήθος αλλά και τα χαμηλά ασφάλιστρα ήταν δύο από τους βασικούς λόγους που ωθούσαν μερίδα της αγοράς να κάνει δεύτερες σκέψεις για το ποδήλατο.
Ανοδικά
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat Α.Ε., τα πρώτα χρόνια της οικονομικής ύφεσης οι πωλήσεις του εγχώριου κλάδου των ποδηλάτων γνώρισαν τρομερή αύξηση, κινούμενες σε επίπεδα μεγαλύτερα των 300.000 τεμαχίων το έτος, ενώ σημαντικά αυξημένη υπήρξε και η μέση χρήση του μέσου. Παρά το «φρένο» που μπήκε το τελευταίο διάστημα ως απόρροια της δραματικής συρρίκνωσης των εισοδημάτων των νοικοκυριών -το 2015 στην Ελλάδα πωλήθηκαν 185.000 ποδήλατα, αριθμός χαμηλότερος σε σχέση με το 2014 κατά 7%- η δυναμική του μέσου εξακολουθεί να υφίσταται. Οπως, άλλωστε, διατείνονται στελέχη αντίστοιχων επιχειρήσεων, τα έσοδά τους από τις υπηρεσίες συντήρησης είναι αυξημένα, γεγονός που αποδεικνύει πως η ποδηλατάδα στην Ελλάδα… καλά κρατεί. Υπενθυμίζεται, δε, ότι ήδη από πέρυσι ξεκίνησαν να διατίθενται ειδικά πακέτα για drones, οι επαγγελματίες χειριστές των οποίων στην Ελλάδα υπολογίζονται σε τουλάχιστον 500.
Οσον αφορά στα ασφάλιστρα, ο κ. Κουτσονίκας σημειώνει: «Μολονότι το ύψος τους είναι χαμηλό και άρα οι ασφαλιστικές δεν μπορούν να προσδοκούν υψηλά κέρδη, το να εμπλουτίσεις το χαρτοφυλάκιό σου με ένα τέτοιο προϊόν αναμφισβήτητα σου προσδίδει κάποιο κύρος».
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος