Απροσδόκητη πτώση κατέγραψε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη
Γερμανία τον Μάρτιο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Gfk, η
υποχώρηση του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης οφείλεται κυρίως στις ανησυχίες
των καταναλωτών πως ο αυξανόμενος πληθωρισμός θα διαβρώσει την αγοραστική του
δύναμη.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Gfk
υποχώρησε στις 9,8 μονάδες. Ο
πληθωρισμός της Γερμανίας ενισχύθηκε σε 2,2% τον Φεβρουάριο από 1,9% τον
Ιανουάριο και αυτό επηρέασε τις οικονομικές προσδοκίες των καταναλωτών.
υποχώρησε στις 9,8 μονάδες. Ο
πληθωρισμός της Γερμανίας ενισχύθηκε σε 2,2% τον Φεβρουάριο από 1,9% τον
Ιανουάριο και αυτό επηρέασε τις οικονομικές προσδοκίες των καταναλωτών.