Quantcast
Νέα μόδα στην Ελλάδα τα e-Sports - enikonomia.gr
share

Νέα μόδα στην Ελλάδα τα e-Sports

δημοσιεύτηκε:

Ολοένα και αυξανόμενη είναι η τάση διείσδυσης των
ηλεκτρονικών αθλημάτων στην Ελλάδα, με τα έσοδα να αγγίζουν τα 790.000 δολ. το
2016 και με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για αύξηση στα 889.000 δολ. ως το
2018.


Αυτό προκύπτει από έρευνα που διεξήχθη από τη SuperData Research για λογαριασμό της PayPal σε 12 ευρωπαϊκές
αγορές, με σκοπό να εξετάσει τα πιο πρόσφατα στοιχεία αναφορικά με μια από τις πλέον
υποσχόμενες online
βιομηχανίες.


H Σουηδία είναι πρώτη σε έσοδα από τα ηλεκτρονικά αθλήματα,
ενώ η Γαλλία τροφοδοτεί την ανάπτυξη του κοινού.


Η δημοτικότητα των ηλεκτρονικών αθλημάτων ανά την Ευρώπη
ενισχύεται από ευρεία πρόσβαση στο διαδίκτυο και ιδιαίτερα από τα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί πιστεύουν πως τα eSports είναι πιο δημοφιλή στην
Ανατολική Ασία, καθώς εκεί βρίσκονται και οι περισσότεροι χρήστες του
internet2. Ωστόσο, και η Ευρώπη παρουσιάζει ταχύτατη ανάπτυξη στα ηλεκτρονικά
αθλήματα.


Η έρευνα δείχνει ότι η βιομηχανία των ηλεκτρονικών αθλημάτων
αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς στην Ευρώπη και ότι το 2018 τα έσοδα θα
ξεπεράσουν τα 345 εκατ. δολάρια. Οι τέσσερις κορυφαίες χώρες μεταξύ αυτών που
συμμετείχαν στην έρευνα είναι η Σουηδία (η πατρίδα ενός από τους πιο δημοφιλείς
παίκτες των eSports, του YouTuber PewDiePie), η Ρωσία, η Γαλλία και το Ηνωμένο
Βασίλειο – τόσο ως προς τα έσοδα της αγοράς των ηλεκτρονικών αθλημάτων, όσο και
του αριθμού των θεατών τους. Στη Σουηδία, τα έσοδα από τα eSports ξεπέρασαν τα
40 εκατομμύρια δολάρια το 2016.


Η ελληνική αγορά των
eSports διαθέται εξίσου μεγάλη
δυναμική – εάν αναλογιστεί κανείς
ότι το κοινό των ηλεκτρονικών αθλημάτων θα αποτελείται από 350.000 Έλληνες
μέχρι το 2018,


Τα ηλεκτρονικά
αθλήματα είναι για τους millennials


Οι millennials είναι σήμερα μια από τις μεγαλύτερες γενιές
καταναλωτών που δημιουργούν τάσεις σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των
ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Σύμφωνα με τη SuperData, η βιομηχανία των ψηφιακών
παιχνιδιών κυριαρχείται σχεδόν αποκλειστικά από τους Millennials – τα δύο
μεγαλύτερα ηλικιακά γκρουπ που ενδιαφέρονται για τα eSports είναι μεταξύ 18-24
και 25-34 (αυτές οι κατηγορίες συνθέτουν από κοινού το 62% του κοινού). Μόνο το
10% των fans των eSports είναι άνω των 45 ετών. Στην Ελλάδα τα ηλεκτρονικά
αθλήματα έχουν τους πιο πολλούς οπαδούς στις ηλικίες μεταξύ 18 και 34.


Παρότι η κατανομή των φύλων δείχνει πως οι άντρες
απολαμβάνουν κατά κύριο λόγο τα ηλεκτρονικά αθλήματα (στην Ευρώπη το 84% των
παικτών των eSports είναι άντρες σε σύγκριση με το 16% που είναι γυναίκες), στη
Σουηδία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Πολωνία, οι γυναίκες οπαδοί
έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο – 24%, 22%, 22% και 19% αντίστοιχα. Το μικρότερο
μερίδιο το έχουν οι γυναίκες στο Ισραήλ με ποσοστό μόλις 10%.


‘’Τα ηλεκτρονικά αθλήματα έχουν αναδειχθεί σε ένα από τα πιο
ενδιαφέροντα φαινόμενα της εποχής μας και είναι υπέροχο να βρίσκεσαι στο
επίκεντρό τους με την PayPal, που ήταν μέρος αυτού του ταξιδιού από την αρχή,
προσφέροντας κορυφαίες υπηρεσίες στους fans’’– δηλώνει εκ μέρους της Wargaming
ο Atila Yesildag, Senior eSports Manager, EU.


Η έρευνα της SuperData έδειξε πως περίπου 33 εκατομμύρια
άνθρωποι στη Βόρεια Αμερική παρακολουθούν τακτικά ηλεκτρονικά αθλήματα, με τους
θεατές ηλικίας από 18 έως 34 ετών να συγκεντρώνουν το 71% των πιο δημοφιλών
τίτλων ηλεκτρονικών αθλημάτων.


Στην Ελλάδα τα ηλεκτρονικά αθλήματα επέδειξαν πάνω από
262.000 μοναδικούς θεατές το 2016 και αυτός ο αριθμός αναμένεται να ξεπεράσει
τους 351.000 χρήστες έως το 2018.






share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.