Δημοσιεύθηκε στη “Διαύγεια” η γνωστή απόφαση του δασαρχείου Πειραιά με την οποία, χαρακτηρίζονται ως δασική έκταση κάποιες συστάδες δέντρων σε τμήμα της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού.
Σύμφωνα με το Euro2day “το πρόβλημα είναι πως οι δασικές υπηρεσίες θεωρούν πως πρέπει να διατηρηθούν συστάδες δέντρων σε ένα από τα σημαντικότερα τμήματα της έκτασης των 6.500 στρεμμάτων, το σημείο που θα συνδέει την έκταση του πρώην αεροδρομίου με την παραλιακή ζώνη του Αγίου Κοσμά. Στο ίδιο σημείο έχει χωροθετηθεί από τον επενδυτή και ένας από τους ουρανοξύστες, ένα από τα 11 κτίρια-τοπόσημα που προβλέπεται να κατασκευαστούν”.
Στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) και στην κυβέρνηση είχε επικρατήσει η άποψη να κατατεθεί (επισήμως) το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) από τον επενδυτή, ώστε να προχωρήσει η διαδικασία και στη συνέχεια «να δούμε τι θα γίνει» με τη δασική υπηρεσία. Ομως, η πλευρά της Lamda δεν είχε την ίδια γνώμη και το ΣΟΑ δεν κατατέθηκε στο παρά πέντε. Από τότε έχουν περάσει αρκετοί μήνες χωρίς να έχει ξεκαθαριστεί με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι απαιτήσεις του επενδυτή σε σχέση τόσο με τη δασική υπηρεσία, όσο και με το υπουργείο Πολιτισμού που εμφανίζεται «ασταθές» π.χ. όσον αφορά στο ποια κτίρια είναι διατηρητέα. Με τη δημοσίευση του δασαρχείου Πειραιά αναμένονται οι επόμενες κινήσεις της κυβέρνησης.